Vi reiste hjem fra USA kun noen få dager før jul, og for min del er det alltid en god følelse å komme ombord i et SAS-fly, etter å ha vært en stund i utlandet. Det er ingen andre flyselskap som gir meg den samme følelsen, nesten som å komme hjem. (Ja jeg er en trofast SAS kunde). Før avreise slappet vi av i Lufthansa loungen en times tid... Lite folk her også.
Vi hadde gledet oss til å fly hjem i business, spesielt med tanke på at vi skulle fly hjem om natten. Vi ble møtt av et fantastisk personale, som gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha det bra. Som på turen ned, var det god plass i flyet, og jeg overhørte at de sa at det var 70 passasjerer ombord. God plass i business altså...
Det beste med denne flyreisen var uten tvil flysetene. Det er jo helt fantastisk å kunne legge seg flatt på en nattflyvning. Jeg må desverre si at jeg var veldig skuffet over maten. Serveringstilbudet var jo skrenket inn på grunn av Korona, det var det ingen tvil om. Man fikk valget mellom biff, kylling og vegetar. Jeg valgte kylling, noe jeg angret på. Det smakte rett og slett dårlig. Tørr kylling med et usmakelig krydder. (Jeg er ikke kresen). Jeg spiste tilbehøret.
Sønnen min valgte vegetarretten (spagetti). Denne retten smakte ganske bra. En annen i reisefølget valgte biff og han var veldig fornøyd.
Last edited: 17. jan 2021