Lettskremt av Pullman Wunderbaum Airport hotel i Madrid, så spør jeg... Hvilket airport hotell velger man i Washington (IAD)? Lander der en søndag efta fra Europa, og skal i et møte rett ved flyplassen morgenen etter. Så jeg gidder ikke dra inn til byen. Noen med erfaringer? Kjekt med en lobbyrestaurant og bar.
Har meget begrenset erfaring, men bodde på Hilton Washington Dulles i fjor, og det "svingte ikke" for å si det sånn
Takker for tips. Til slutt ble det faktisk Marriott da de har en "brand new lobby". Må jo prøves. Ellers var jo Sheraton helt hysterisk billig. USD79 per natt.
Hehe. Godt å se at Marriott Marketing funker. Som FYI for andre: Hele Hyatt ble pusset opp i fjor. Helt nye rom, ny lobby, restaurant og bar
Ha ha ha ha. Den bevarer jeg nok allikevel siden sekretæren til Mr Ibrahim Banzai Mambalala har booket meg på Marina Del Rey noen ganger i løpet av året.
Mambalala er hyggelig han Kun 5 stay nødvendig for Hyatt Plat. Det gir gratis internet, noe som er verdt en del
Skjønte litt mer når jeg Guglet Hyatt Dulles. Det jeg først fant og forkastet var Hyatt Place Dulles Airport. Det så jo ikke så kult ut.
Og tilgang til relativt gode flex-rates innimellom! Har selv booket Hyatt ved Union Sq i San Francisco for USD 186 uten å bruke Mambalala.