Noen som har et godt forslag til reisemål og kanskje et hotell, har følgende krav: Over 25grader avreise Tors 31.aug - hjemreise Søn 3.sep Har CT med Amex Plat Har Sas MC Premium med +100 000 Har 102 000EBP Ønsker å slappe av ved et basseng eller en strand. Ønsker ikke å bruke helgen på fly.
Tror jeg så endel billetter til Hong Kong i slutten av august (en av de siste dagene) Masse strender der og 30 grader atm Repulse Bay feks! (eventuelt Cheung Long)
Mener AGP var billig med avreise i August sist jeg sjekket. Kort reise, varmt og billig øl. Hva mer trenger man?
Malta? Var grei tilgjengelighet på poeng for eit par veker sidan. Mulig det er dårlig med strender der, men basseng har dei her og der.
Har dessverre aldri vært på Malta selv, men flere jeg har snakket med skryter av stedet, Funfact angående Malta. Det er det eneste landet i Europa det aldri har blitt målt minusgrader, så det virker trygt med tanke på temperatur i hvert fall.
Var på Malta for en del år siden. Overraskende greit til å være "Syden". Stort sett stein rundt øya så ikke lange strender, men klimaet er suverent. Interessant gamleby i Valletta for en halv dag sightseeing. Nordsida og Gozo tilbyr veldig fine dykkemuligheter. Båttur rundt hele øya tar en dag og er en ypperlig måte å bli ufattelig solbrent på