Widerøe priority boarding

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Logiflyer, 14. juni 2018.

  1. Logiflyer

    Logiflyer Aktivt Medlem

    Innlegg:
    344
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Det er en første gang for alt sies det, WF739 TRD - SSJ - BOO. Opprop med SAS EB Gull eller diamant kom først, sjekket manuelt at man hadde gull/diamant.

    Noen andre som har opplevd dette på WF flights? Eller det noe nytt som er innført? Jeg har aldri opplevd dette på WF før.
     
    Last edited: 14. juni 2018
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Ja på BGO men vilkårlig. Var en senior som gjorde det konsekvent, men han har jeg ikke sett på en stund.
     
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Inntil for omtrent eit år sidan var dette ganske vanlig på OSL også (i alle fall for ikkje-anbudsruter), men siste året har eg ikkje opplevd dette på nokon av dei 30 turane eg har hatt med WF frå OSL. Mulig det er tilfeldig, men for meg virkar det som om dei har gitt seg på det. Det står heller ikkje noko om pri-boarding på wideroe.no som eg har funne.

    Eg har gått over til å kline meg opp mot scanneren i påvente av at boarding skal starte slik at eg skal vere sikker på å få komme fyrst ombord. Som regel er det også nok plass ute på asfalten til at ein kan springe forbi om nokon andre snik seg forbi ved gate og boardar fyrst (f.eks foreldre med små barn). OBS! Det er skummelt å springe forbi på vinteren når det er is/snøføre. Det er sikkert flaut å bryte lårhalsen framfor ein heil masse publikum.
     
    Earl, Eddie47, paron and 1 other person like this.
  4. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg synes i grunnen det virker litt flaut å løpe forbi folk ute på asfalten for å komme først ombord også :D
     
    Stuttfeiten liker dette
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Meiner det var opprop av gullfolk på Kirkenes sist gong eg var der. Det er no eit par veker sidan. Kor blånøye dei var på det, er vanskeleg å seie all den tid eg skulle med SK og der var det ikkje mykje prioritering å merke...
     
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er litt småkleint. Litt kremting, vifting med gullkortet og spisse albogar ved gate er fyrstevalget. :)
     
    Earl, Eddie47, paron and 3 others like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Opplevelse fra YYZ, han så ikke ut som @Stuttfeiten :
    Da zone 2 boardet var vi først, men bakfra kom en danske i fullt firsprang og tok oss på innern, hadde tidligere sett at han kjøpte oppgradering til Premium Economy og viste det stolt til sine medreisende. Han var "kongen på haugen".
    Da vi kom inn og fant vår toseter, satt han litt slukøret i midten av en treseter ...
     
    jgroneng, DanH, holmen and 1 other person like this.
  8. Logiflyer

    Logiflyer Aktivt Medlem

    Innlegg:
    344
    Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Grunnen til at jeg reagerte (ble litt forfjamset og gikk foran hele køen som sto klint opptil leseren, køen var like forfjamset!) var 1) at dette var en anbudsrute 2) jeg har fra -14 til -16 pendlet Osl - Fde ukentlig og ikke engang har dette blitt nevnt.
     

Del denne siden