Widerøes "Norge rundt" billetten

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Airman, 24. mars 2016.

  1. tafta

    tafta Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Widerøe skriv på FB:

    "Euro-Bonus:
    Vi har nå fått beskjed fra SAS om at registreringen av poeng for Norge Rundt-reisen 2016 trolig er fullført innen 15. oktober.

    SAS reports that EuroBonus-points for your Explore Norway trip 2016 will be registered within 15. October."
     
    1884derby and kjeeli like this.
  2. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Jaja, Da får vi sikkert dommen om vi får beholde sølvkortet eller ikke!
     
  3. tafta

    tafta Nytt Medlem

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Poenga kom inn på kontoen min i går og ingenting blei trekt så blei ja takk begge deler for min del.

    Så ein kunne faktisk gått for EBG/EBD med Widerøe Norge Rundt i år og. For det dei kommuniserte og det dei gjorde stemte ikkje.
     
    kjeeli liker dette
  4. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk poeng i dag. Har også beholdt poeng, segmenter og sølv, så det var jo fint!
     
  5. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Best å sitte veldig stille i båten nå, så kanskje denne feilen fortsetter... Man kunne jo dra på mileage run med "Norge Rundt"-billetten i fjor, men nettopp fordi noen var kloke nok til å fronte dette i rikspressen, så skulle denne muligheten altså visstnok fjernes. Mitt tips er at det er veldig teknisk krevende å særregistrere Norge Rundt-segmenter og poenger (ettersom det neppe utstedes helt spesielle billetter for de enkelte turer), men ved å tilkjennegi at det ikke kom til å være mulig å opptjene segmenter/poeng pr segment, så antar jeg SAS mer eller mindre eliminerte alle som booket Norge Rundt ene og alene for å oppnå eller sikre status.
     
    mhsalv, Insomnia4u, tafta and 2 others like this.
  6. Egle

    Egle Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Er det noen andre her som enda ikke har fått EuroBonus-poengene fra i sommer? Ser det er flere av dere som fikk dem i oktober, men jeg har enda ikke fått mine. Første reise skjedde 11.07.16, mens siste skjedde den 23.07.16.

    Har vært i kontakt to ganger med chatten, hvor jeg første gang ble henvendt til å sende en epost til ebretro at sas.se. Det er nå over en uke siden jeg sendte den eposten. Ingen svar. Tok igjen kontakt med chatten i dag og der sier de bare at jeg må være tålmodig.

    Er det normalt at det skal ta så lang tid? Skal jeg bare fortsette å vente? Eller har dere noen hemmelig tips om noen i SAS som faktisk har peiling og kan sjekke dette? Burde jo egentlig ikke være så vanskelig å finne ut av dette.
     
  7. bjornarsl

    bjornarsl Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ikke fått mine heller.
    Skal kontakte dem på mandag om jeg får tid.
     
  8. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    744
    Bonuspoeng:
    93

    Jeg måtte mase flere ganger. Først til Widerøe, så noen ganger til SAS. Det hjalp omsider... Utløsende henvendelse var via chat´n til sas.no

    På den positive siden av all ventinga på disse poengene var at jeg fikk flere av flightene godkjent som segment og poeng for disse i tillegg til de 4590 poengene Norge-rundt utløste.
     
    Egle and Stuttfeiten like this.
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    EBretro sendte eg òg til og det gjekk vekevis utan at eg høyrde eit kny (og dei har enno ikkje svart).

    Det som funka var då eg sendte e-post til SAS (gullmailen (burde vel gå an å få svar via det vanlege kontaktskjemaet til SAS òg)), dei svarte kjapt at dei mangla info frå Widerøe. Dette svaret vidaresendte eg til Widerøe og etter dette tok det 12–14 timar før poenga var inne på konto. God stemning :)
     
    Petter B-C liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis dere som mangler poeng sender meg en pm med navn, eb-nummer og hva dere mangler, så skal jeg ta det videre.
     
    Egle, TOS_EBG and Stuttfeiten like this.

Del denne siden