God jul fra stiftsstaden! Her er det full vinterstemning, med snø på trær og plener og 10 kalde grader. Godt med fyr i peisen og straks er det sen frokost. Så blir det en tur på kirkegården for å hilse på slekta, før ny appetitt må bygges før kveldens ribbebonanza. Ha en fin og fredelig feiring!
Riktig God Jul bonusnisser fra syden. Takk for gaver iform av kunnskap inspirasjon. Måtte alle få det de ønsker seg til jul. Ps: går man utenfor tradisjonene med norsk jul får man nye opplevelser.
God jul frå Bymarka i Trondheim! Med ønske om ei fredeleg julehøgtid til alle medforumistar! Forhåpentlegvis er alle på sporet av ei reise, anten kort eller lang — no, snart eller på sikt
Jeg er ikke i Tokyo for øyeblikket, men siden du skriver 30. desember så tipper jeg vi er på samme fly til CPH
God jul alle sammen. Også jeg sitter i TG F-pysjen mens jeg fikk booket om julegaven til meg selv. Det blir NH F ut på tirsdag og LH F hjem på torsdag, og one night in Tokyo.
Ein dag nærare F-tur rundt moder’n. Er viset ikkje heilt innanfor å glede seg meir til slikt enn til jul.
Her startet dagen med julegave fra Amex, Og fortsetter med rolig feiring med god mat og drikke Ha en god jul alle sammen!
Første gang TRF frister ikke til gjentagelse. Men snart er det Bahia Feliz Navidad, vi får kose oss med det.
God jul fra Walt Disney World! 7åringen i reisefølget er rimelig happy med å besøke Mikke på hjemmebane, og det er ikke en ulempe at det er svømmebasseng i huset vi leier heller.. En annerledes julaften, men det er hyggelig med litt forandring. Håper alle får (har) en super julaften, og at dere får reisegaver under treet!