YNWA

Tråd i 'Reisebrev' startet av geddi, 09. febr 2017.

  1. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,199
    Bonuspoeng:
    113
    Så skal det endelig skje, første gang til det o'aller helligste, Anfield road. Som en svoren Liverpool supporter i 30-35 år så er det en skam, i hvertfall siden det ikke er en lang pilgrimsreise det er snakk om. Stort sett alle ferier går lengre syd og vest/øst-over til varmere strøk, i søken etter sol og varme for å tine opp en forfrossen og gjennombløt bergenser. Og de gangene jeg har hatt tilbud til å reise sammen med andre RIKTIG troende, så har jeg alltid vært på en annen reise ;) Men denne gangen var universet i harmoni og stjernene i riktig konstellasjon og bla, bla, bla, så i morgen bærer det avgårde for å se:

    Liverpool - Tottenham på Anfield

    Tellte gjennom reisebrevene og 4 av topp 5 er F-rapporter og den femte er ikke en gang et reisebrev, men live rapport fra en City lounge i Stockholm.....city lounge, hva er det for noe tull? Hvem driver på med noe så tøvete?

    SÅ HER KOMMER ET RIKTIG EKSOTISK REISEBREV FRA ECO OG T.O.M DY ECO :D

    Reiserute:
    10.feb BGO-LGW, DY
    Videre med Gatwick Express, tube og Virgin trains til Liverpool
    12.feb MAN-CPH-BGO, SK

    Altså, utrolig lite spennende sammenlignet med alt det andre som ligger her ute.

    Selv om Liverpool visstnok har fått et seg et lite løft i de siste årene, kan jeg aldri tenke meg at det står på noens ønskeliste over destinasjoner, bortsett fra om du er Liverpool fans da. Jeg er rimelig sikker på at det må være noen flere pool supportere her inne og en Insideflyer pilgrimsreise til Anfield road hadde vært gjevt :cool:

    Om noen andre supportere som meg har vært treige med å komme seg til hellig grunn, så håper jeg dette reisebrevet kan være til inspirasjon.

    Reiser sammen med noen venner, så kan ikke love live rapportering, da øl, øl, øl, øl og litt mer øl og drittpreiking/drittslenging (en spurs supporter med) kommer til å stå i fokus. Kanskje noen kjappe oppdateringer underveis og litt mer utfyllende når turen er ferdig.

    YNWA (Jeg er en av disse på lørdag :cool:)
     
    Eddie47, chrt, Baldrick and 12 others like this.
  2. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Nice! Skal å se samme kampen! Flyr SK til London i morgen, og tog til Liverpool :)
     
    geddi and tommy777 like this.
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Alltid gøy å få oppleve engelsk fotball live, du får nok en fin opplevelse av å komme inn på stadion og føle på atmosfæren og livet :)
    Vi har sikkert godt av en økonomirapport nå med tanke på all F som er der ute, greit å lande litt også å huske at de fleste av oss vel reiser mer slikt som dette enn i Lufthansa F ;)

    Ville vært litt forsiktig ombord hos Virgin trains da, sørg for at du har korrekt billett og går på ved riktig stasjon ellers så risikrer du å møte Virgins billett "gestapo"
    http://www.telegraph.co.uk/news/201...cting-like-gestapo-says-businessman-detained/
     
    geddi and tommy777 like this.
  4. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Var selv derovre for snart en million år siden. Havde vundet en tur til en Skam U hjemmekamp, men fik heldigvis ændret det, så vi kunne tage en tog tur videre fra flyet. På den måde fik vi mulighed for at se et rigtig fodbold hold spille. :D:p
    Tror du har ret i at byen nok ikke ligefrem er nogen turist magnet hvis man ikke lige frem er fodbold eller Beatles fan.

    God kamp. YNWA.
     
    geddi and tommy777 like this.
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig. Liverpool fans finnes overalt ;) Har vært 17 ganger på Anfield, men det er lenge siden nå, dessverre.

    Tok Virgin Train i First fra Manchester til London i november. Funka bra det.

    Gleder meg til gjensyn med Anfield og masse bilder. God tur! YNWA!
     
    Eddie47 and geddi like this.
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Sikkert flere enn meg som er lei av dette YNWA-tullet som er overalt, instagram,facebook etc..... trodde jeg var kvitt det her.....men neiiida.....;););)
    Blir sikkert en bra tur, kjenner meg igjen selv, og ser med STOR glede til jeg ENDELIG kommer meg til nord-øst...


    Ha en strålende tur og rapporter inn så ofte du kan - ølpåvirkede bilder kan være fine de :):):)
     
    Wiolenze, OttoL, MadsVaHa and 2 others like this.
  7. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,199
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilket tog?

    Vi er på 13:07 fra Euston, Virgin
     
  8. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Coyg!
    Gleder meg til å følge deg på tur :) selv om laget er feil.
     
    geddi liker dette
  9. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Du har helt ret. Det havde været bedre hvis det var Everton der kom på besøg og fik bank. :cool:
     
    geddi liker dette
  10. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,199
    Bonuspoeng:
    113
    Da er bagen pakket og oppvarmingen til øl-maratonet (får opp massedrapet når jeg swiper maratonet :p) kan starte. Viktig å starte oppvarmingen nå slik at kroppen ikke går rett i sjokk imorgen :p

    20170209_210748.jpg
     
  11. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,199
    Bonuspoeng:
    113
    Ha, ha...helt sjeft svar :cool:
     
  12. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
  13. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Samme tog på oss!
     
    RoadKing liker dette
  14. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God tur! Krysser fingre og tær og alt annet. YNWA! :)
     
    geddi liker dette
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    God tur, selv om jeg ønsker liverpool alt vondt og jeg håper de rykker ned.

    toon toon!
     
  16. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Herleg, god tur!

    Har vore tre gongar på Anfield, to gongar som bortesupporter og ein gong med nokre Liverpoolkameratar på ein eller annan CL-kamp. Var der i 2015 når West Ham vann for første gong på 53(!) år!

    Lykke til, håpar for din del at den negativen trenden kan snu litt.
     
    geddi liker dette
  17. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,199
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, januar har vært helt krise. Håper at et angripende Tottenham er perfekt for Liverpool nå etter å ha møtt flere lag som har parkert bussen.
     
    afirm liker dette
  18. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Heisann!

    Sender en hilsen fra Manchester, tok Virgin opp fra London i First i ettermiddag og gratis mat og skjenk hele veien. Selv snacks og sjokolade delte de fritt rundt. Bra!!

    Liverpool skal du ikke frykte, byen er pusset opp de siste prene og er faktisk blitt veldig bra. Dessverre skal jeg ha med kunder på Man Utd-Watford lørdag, eller skulle jeg gjerne vært på Anfield. Er jo Spurs-supporter selv.. hehe.

    Kos deg skikkelig og god tur!

    Kim
     
    miura, Angie, geddi and 1 other person like this.
  19. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Reiste til Svalbard for å se kampen jeg...

    COYS
     
    Angie and geddi like this.
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Supert! Mulig Liverpool ikke er en spennende destinasjon, men story'n er det defintivt. Ingenting som rapport fra en blodfan på sin pilegrimstur :)
     
    geddi liker dette

Del denne siden