Så skal det endelig skje, første gang til det o'aller helligste, Anfield road. Som en svoren Liverpool supporter i 30-35 år så er det en skam, i hvertfall siden det ikke er en lang pilgrimsreise det er snakk om. Stort sett alle ferier går lengre syd og vest/øst-over til varmere strøk, i søken etter sol og varme for å tine opp en forfrossen og gjennombløt bergenser. Og de gangene jeg har hatt tilbud til å reise sammen med andre RIKTIG troende, så har jeg alltid vært på en annen reise
Men denne gangen var universet i harmoni og stjernene i riktig konstellasjon og bla, bla, bla, så i morgen bærer det avgårde for å se:
Liverpool - Tottenham på Anfield
Tellte gjennom reisebrevene og 4 av topp 5 er F-rapporter og den femte er ikke en gang et reisebrev, men live rapport fra en City lounge i Stockholm.....city lounge, hva er det for noe tull? Hvem driver på med noe så tøvete?
SÅ HER KOMMER ET RIKTIG EKSOTISK REISEBREV FRA ECO OG T.O.M DY ECO
Reiserute:
10.feb BGO-LGW, DY
Videre med Gatwick Express, tube og Virgin trains til Liverpool
12.feb MAN-CPH-BGO, SK
Altså, utrolig lite spennende sammenlignet med alt det andre som ligger her ute.
Selv om Liverpool visstnok har fått et seg et lite løft i de siste årene, kan jeg aldri tenke meg at det står på noens ønskeliste over destinasjoner, bortsett fra om du er Liverpool fans da. Jeg er rimelig sikker på at det må være noen flere pool supportere her inne og en Insideflyer pilgrimsreise til Anfield road hadde vært gjevt
Om noen andre supportere som meg har vært treige med å komme seg til hellig grunn, så håper jeg dette reisebrevet kan være til inspirasjon.
Reiser sammen med noen venner, så kan ikke love live rapportering, da øl, øl, øl, øl og litt mer øl og drittpreiking/drittslenging (en spurs supporter med) kommer til å stå i fokus. Kanskje noen kjappe oppdateringer underveis og litt mer utfyllende når turen er ferdig.
YNWA (Jeg er en av disse på lørdag
)
Vis alt...