Hilton lanserer nytt hotellkonsept

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Hilton lanserer sitt nye hotelkonsept «Tru by Hilton» i USA og Canada. Dette er et såkalt mid-market konsept som tar sikte på å fylle et udekket tomrom i dette markedet. Hilton har laget dette konseptet med tro på at det å være kostnadsbevisst, men samtidig ha et flott opphold, ikke er motstridende.

At Hilton ønsker å skape en framtidsrettet og nyskapende merkevare med et sterkt verdibasert fundament, vises i at Hilton Worldwide allerede har 102 hoteller signert og ytterligere 30 hoteller i prosess i byer som Atlanta, Dallas, Houston, Chicago, Denver, Portland og Nashville.

Vi er utrolig glade for å lansere Tru by Hilton, som skal betjene det største segmentet av hotellmarkedet, men et segment der ingen merkevare møter gjestenes daglige behov. «Tru by Hilton» vil gi gjestene høy kvalitet, moderne, konsekvent og frisk opplevelse med stor verdi for kundene, mens på samme tid å gi god avkastning til våre eiere.

Christopher J. Nassetta, president og CEO, Hilton Worldwide

Med et skarpt fokus på operasjonell effektivitet paret med innovasjon, skal «Tru by Hilton» være mer enn bare et sted å sove, det skal være en reiseopplevelse designet for gi et varig minne. Det er i alle fall det merkedsførerne hos Hilton mener.

Her er noen av de kjennetegnene man vil finne hos «Tru by Hilton»-hotellene:

  • «The Hive» (Bikuben), en førsteetasjeopplevelse som er mer enn en lobby – stor åpen plass med unike måter for gjester til å sosialisere eller tilbringe tid alene – i en av fire forskjellige soner for å slappe av, arbeide, spise eller spille.
  • «The Play Zone», med spill, storskjerm og stadion-inspirerte sitteplasser
  • Et sentralt «Command Center» – en re-tenkt resepsjon med en sosiale medier-vegg, et 24/7-marked som tilbyr snacks og forfriskninger, vin og øl, sunne og lette måltidsalternativer og solprodukter for salg.
  • En gratis «Build Your Own»-frokost bestående av en påleggsbar med 30 søte og velsmakende produkter slik at gjestene kan tilpasse bagels, donuts, gresk yoghurt og havregryn for å tilfredsstille smaksløkene og eventuelle «cravings».
  • Smarte og effektive utformede gjesterom med de tingene som betyr mest – komfortable kontinentalsenger, 55 tommers, nesten tre meters brede vinduer, tilgang til kontakter overalt, og overraskende romslige bad.
  • Et treningssenter med et konsept med fokus på cardio, styrke og fleksibilitet.
  • Fremelske den digitale hverdagen med gratis Wi-Fi med god båndbredde slik at gjestene kan laste ned og spille av innhold på sine enheter, rikelig med strømkilder, i tillegg til mobil innsjekking for utvalgte rom og «Digital Key» tilgjengelige gjennom Hilton HHonors mobilapp.
  • Et samarbeid med DirecTV for å tilby gjestene mer enn 150 kanaler

Det første «Tru by Hilton»-hotellet forventes å åpne i slutten av 2016 i USA. Det vil være den 13. Hilton-brandet, etter lanseringen av «Canopy by Hilton» og «Curio» i 2014.

Her er en liten video som viser konseptet:

«Tru by Hilton» er en del av Hilton Worldwide. Selskapet har ca. 275.000 rom over hele verden og er således en av verdens største hotellkjeder. Gjestene på «Tru by Hilton» kan nyte fordelene av Hilton HHonors, Hiltons lojalitetsprogram som har mer enn 50 millioner medlemmer. Les mer om våre brukeres erfaringer med Hilton HHonors her på InsideFlyer.no.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *