JetBlue lanserer Business Class

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Etter halvannen måned med rykter, lanserte JetBlue i dag sitt nye Premium produkt kallt Mint. Mint er ett Business Class produkt som kun vil tilbys på de prestisjetunge rutene New York til Los Angeles og New York til San Francisco. Produktet rulles ut på JetBlues splitter nye Airbus 321 maskiner.

JetBlue har inntil nå vært ett selskap som har markedsført seg som en upscale low cost med gratis snacks til alle kunder og ingen Business eller First class. Vel, JetBlue har bestemt seg for at alle kunder kanskje ikke er helt like alikevel og det er veldig spennende at ett såpass fresht selskap nå har bestemt seg for å ta opp kampen om premiumkundene på de to mest lukrative rutene i nord Amerika.

Og konkurransen er hard. Allerede tilbyr United sin Premium Service, kallt PS, American har sin Flagship Service, mens Virgin America har sin funky Business Class i hvitt lær og mood belysning ombord.

JetBlue vil tilby lie flat seter, noe konkurrentene, bortsett fra Virgin, tilbyr, men det blir ett utvalg av setene som faktisk er suiter og får dører for at suiten skal bli maks privat. Det blir JetBlue alene om å tilby

Her er noen bilder

there-are-16-business-class-seats-on-board

all-of-them-lie-flat-and-offer-a-massage-function

jet_blue_new_business_class_seats_suites_03_593626_640_0_0

Menyer og konsept er ikke klart enda, men man snakker om Tapas og andre kule ting. Prisene starter overraskende fra kun 599USD en vei, introduksjonstilbudet er på rekordlave 499USD hver vei, noe som er en brøkdel av hva konkurrentene tar. Konkurrentene starter på fra 1500 dollar en vei, men er ofte dyrere enn det.

Første flight for det nye produktet er 15. juni neste år og Bonusfeber vil selvsagt teste produktet umiddelbart etter at det blir tilgjengelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *