KIWI dobler bonusen på frukt og grønt til 15%

KIWI

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

  

– Vi gir oss aldri på pris! Derfor dobler vi bonusen på ferske frukt og grønnsaker fra 7,5 til 15 prosent, sier KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy.

For nøyaktig ett år siden lanserte KIWI fordelsprogrammet KIWI PLUSS, som har gitt kundene 7,5 prosent bonus på frukt og grønnsaker. I løpet av ett år har KIWIs kunder spart 300 millioner kroner i Trumf-bonus. 90 millioner kroner er ren frukt- og grøntbonus.

Sunnhet til folket

– Sunnhet til folket er KIWIs hjertesak, og vi har kjempet for lavere priser på frukt og grønt i en årrekke, blant annet gjennom momskuttkampanjer og KIWI PLUSS. Ved å doble bonusen på frukt og grønnsaker befester vi posisjonen som landets sunneste dagligvarekjede, sier Bjarkøy.

Han kaller dagens KIWI-nyhet en gavepakke til kjedens 670.000 PLUSS-kunder.

– Nå gjør vi det enda billigere for våre kunder å spise sunn mat. Gjennom årenes løp har vi fått bevist gang på gang at det norske folk spiser sunnere, når sunn mat blir billigere. Lavere priser påvirker forbruket vårt – og med det helsen vår, sier Bjørkøy, som lover å aldri gi seg på pris.

Hver dag sjekker KIWIs prisjegere alle prisene til lavpriskonkurrentene. Hensikten er å sikre at kjeden til enhver tid er like billige, eller billigere enn konkurrentene.

– Dersom vi oppdager at en konkurrent har satt ned prisen på en vare, så senker vi prisen tilsvarende, eller gjerne mer. Vi skal aldri gi oss på pris. Det er vårt løfte, sier Bjørkøy.

KIWI: Velkommen etter!

Til Remas Æ-lansering har KIWI-sjefen følgende kommentar:
– Gratulerer og velkommen etter, Rema! Vi har hatt fordelsprogram i 20 år allerede, og synes bare det er moro at Rema har blitt så tydelig inspirert av KIWI PLUSS.

Mens Rema lokker med ti prosent rabatt på ti varer, fortsetter KIWI med én prosent Trumf-bonus på samtlige av butikkens 4500 varer.

– For det første er det mer penger å spare for kundene med vår Trumf-bonus på alle dagligvarer. Dessuten oppfordrer Helsedirektoratet nordmenn til å spise mer variert, og vi ønsker ikke at kundene våre skal kjøpe de samme varene hver gang de handler. Tvert imot. Vi ønsker å inspirere til variasjon, sier Bjørkøy.

Trumf poeng opptjent hos Norgesgruppen kan konverteres til SAS EuroBonus poeng.

Rask måte til bonusreiser

Ved 15% frukt & grønt bonus, vil NOK 100,- i grønnsaksdisken gi 207,6 EuroBonus ekstrapoeng, i tillegg til det man opptjener ved bruk av kredittkortet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *