Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Til tross for snart to år med pandemihåndtering, blir Nordic Choice Hotels sett som et av Norges mest innovative selskap.
Hvert år måler Norsk Innovasjonsindeks norske kunders oppfatning av ulike selskapers evne til å være innovative. Etter sterke resultater for 2020, midt i pandemihåndteringen, kan Nordic Choice Hotels igjen glede seg over svært gode resultater også for 2021. Norske kunder plasserer hotellselskapet på en åttendeplass på Sosial Innovasjonsindeks, noe som viser at man oppfatter Nordic Choice som en driver for positive samfunns- og miljøendringer.
Vi er glad gjestene ser at vi har strukket oss langt for både å ta vare på våre ansatte, men også gjøre gjestene våre trygge med gode smittevernstiltak de siste årene. Vi gikk inn i pandemien som et svært innovativt hotellselskap, og er på mange måter blitt tvunget til å være enda mer innovative for å kunne levere på våre gjeste- og ansattløfter. Nå er vi straks klare med ny strategi for vårt bærekraftarbeid, så vi gleder oss allerede til neste års måling.
Torgeir Silseth, adm.dir. i Nordic Choice Hotels.
Undersøkelsen er delt i tre, og på Kommersiell Innovasjonsindeks, som måler i hvilken grad man blir sett på som en bedrift som driver markedet fremover, ligger Nordic Choice Hotels på tiendeplass, noe ned fra fjorårets femteplass.
At vi i det hele tatt er på topp ti etter snart to år med restriksjoner og nedstengninger, er nesten utrolig. Vi har vært kreative, kjørt en rekke ulike kampanjer og var først ute med tilbud om hotellkontor og studentrom. Spesielt hotellpassene om sommeren har folk merket seg. Nå jobber vi med nye kampanjer tilpasset gjenåpning og et kurs- og konferansemarked som tripper etter å komme i gang, så neste år sikter vi høyere igjen.
Torgeir Silseth, adm.dir. i Nordic Choice Hotels.
Hotellselskapet har nettopp gjennomført en revolusjonerende maskinpark-renovering, ved at gamle Windows-PCer ble konvertert til CloudReady fra Google. Men på den digitale innovasjonsindeksen havner man likevel et godt stykke ned på lista.
En 30. plass er litt skuffende, men vi har fortsatt en jobb å gjøre med å vise frem alle våre digitale løsninger som selvbetjent inn- og utsjekk, digitale romnøkler og ikke minst, muligheten til selv å kunne velge rom i appen vår på enkelte av våre hotell. Under pandemien har vi også lansert digital booking av møterom, noe som lenge har vært etterspurt av møtebookere, og selv om mange av våre prosjekter måtte legges på is under pandemien, har vi mye spennende på vei også for den digitale gjesteopplevelsen.
Kari Anna Fiskvik, teknologidirektør i Nordic Choice Hotels.
Legg igjen en kommentar