Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Du finner ikke ett mer sentralt hotell på flyplassen i Frankfurt. Sheraton ligger i tilknytning til terminalen og det tar deg maksimum 5 minutter å spasere til resepsjonen.
Hotellet er ett typisk flyplasshotell og litt av ett monster med sine 1008 rom. Men til tross for størrelsen er det aldri særlig ventetid noen som helst steder.
Jeg sjekket inn etter en transatlantisk flight og ble tilbudt et Club rom siden jeg er SPG medlem. De nyoppussede Club rommene ligger i tårnet ved siden av resepsjonen, i samme tårnet som selve Club Loungen ligger i. De aller fleste suitene ligger i det andre tårnet, så litt kronglete og ca. 15 minutter å komme seg til loungen dersom du ønsker en suite. Jeg hadde ikke planlagt noe besøk til loungen, så jeg ba om en suite og ble tildelt en av de større suitene helt i enden av korridoren.
Stua er ganske stor og inneholder en sofagruppe og ett skrivebord, men møblene er litt Ikea.
Badet er ganske lite, faktisk så lite at jeg ikke klarte å ta bilde uten å bli med på bildet selv :p
Standard Sheraton amenities
Soverommet er utstyrt med TV nummer to, samt Sheraton’s Heavenly Bed. Fantastisk komfortabel. Kaffemaskinen var ikke av beste kvalitet, men de stilte opp med to flasker gratis vann.
Det var skikkelig varmt den sommerdagen jeg besøkte hotellet sist og air conditioningen virket meget bra.
Konklusjon: Ett helt greit flyplasshotell som ligger best til i Frankfurt. Ikke noe luksuriøst, men funksjonabelt og greit. Stille som graven var det også
Terningkast 4
Luigi sier
Samme hotel ble slaktet i norske DN for kort tid siden…
Tommy Danielsen sier
Fant rapporten: http://www.dn.no/privatokonomi/article2683919.ece
Slakt ble det vel ikke, gjennomsnitt terninkast 3 1/2 mens jeg ga 4. Jeg hadde naturlig nok en helt annen opplevelse siden jeg er SPG Plat.
DN fikk en av de gamle rommene, de nye rommene er stort sett Clubrommene.
Vi er enige at det slett ikke er noe luksuriøst med hotellet, men jeg klør meg litt i nepa når de skriver at senga var komfortabel, men kun gir en stjerne for rom/seng.
Klør meg også i nepa nå de sier at de fikk en vennlig mottakelse og at romservice tok 20 minutter og da gir 3 på service.
At frokost og internet ikke er inkludert i raten er noe som i høyeste grad er normalt utenfor Skandinavia, det burde en profesjonell hotelltester vite og ta med i testen sin.
Jeg gir DN testeren terningkast 3 😉