Qatar Airways har vunnet «Best Customer Experience»

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Qatar Airways er blitt kåret til beste selskap i kategorien «Best Customer Experience» i Customer Show Awards 2016 i regi av Terrapinn. Utdelingen fant sted under en seremoni i Dubai tirsdag 15 november 2016. Terrapinn driver et  nettverk av kontorer i London, New York, Singapore , Sydney, Dubai og Johannesburg. Deres konferanser er bransjesamlinger som fokuserer på strategi, innovasjon og teknologi.

Customer Show Awards er en del av den årlige festivalen som holdes i midt-Østen, og er dedikert til selskaper og organisasjoner som har en ordentlig lidenskap om å tilby gjesten den aller beste kundeopplevelsen. Arrangementet feirer alle kundens aspekter av reisen fra kundeengasjement og initiativ for å utnytte digitale teknologier. Kundene kåret Qatar Airways  til det beste selskapet, i tilnærmingen og leveranse av kundeservice.

Takknemlig

 «Det er en ære å bli kåret til selskapet med den «Beste kundeopplevelsen i Best Customer Experience Awards 2016 i Dubai. Qatar Airways har forpliktet seg til å være det ledende flyselskapet i regionen, og det naturlige første valget blant passasjerene når de velger flyselskap; å ha blitt anerkjent for «Best Customer Experience» er en bekreftelse på at vår utrettelige innsats for å revolusjonere måten vi tar vare på våre reisende betaler seg.»

Mr. Rossen Dimitrov, Senior Vice President of Customer Experience, Qatar Airways.

Pressemelding: Qatar Airways

Terrapinn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *