Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Det siste segmentet på denne turen er det kortet hoppet fra London Heathrow til Oslo i British Airways Club Europe.
Dette er mer eller mindre den samme turen som jeg hadde fra OSL til LHR i del 3 om du vil ha en litt fyldigere rapport fra Club Europe, som British Airways kaller sitt europeiske «business class»-produkt.
Setet
Kjære British Airways, hva i all verden har dere tenkt her? Siden jeg hadde skottsetet da jeg fløy fra Oslo Til London var jeg faktisk ikke klar over den horrible seteavstanden British Airways eksponerer Business Class-kundene sine for. Seteavstanden på 30 tommer er den samme som du finner hos Ryanair, og er faktisk en hel tomme mer enn hva British Airways presser inn i sine nyeste kabiner. Opplevelsen var forferdelig og jeg kan rett og slett ikke forstå hvordan business class-passasjerer kan akseptere 29 tommer seteavstand.
Service
Serviceopplevelsen var mer eller mindre den samme som på OSL-LHR, men tidvis ganske slurvete.
Mat og drikke
Med den forferdelige maten de serverte i Club Europe på OSL-LHR valgte jeg og ikke gi maten en ny sjanse.
Konklusjon
Seteavstanden på denne flyturen var verre enn maten fra Oslo til London, noe som i seg selv er en bragd. British Airways Business Class? Nei takk!
Coverfoto: Xenostral / Pixabay
Andre foto: Bernd Moeske
Naviger i artikkelserien «Tier points run til USA» | |
---|---|
< Del 10: British Airways First Class, JFK – LHR med Boeing 777-200ER |
Legg igjen en kommentar