Største problemet er vel vinduskviskere og blinklys. Tror aldri jeg har visket mer intenst i rundkjøringer enn jeg gjorde på New Zealand.
Det gikk greit. Verre da jeg kom hjem. Var dårlig signalisering, med mindre noen forsto viskesignalene mine. Girte uten å trykke inn clutchen gjorde jeg også, og til og med venstrekjøring på en kort strekning.
Og da er alle damer og herrer her ET714 på vei til OSL for første gang. Flyet tok av med 40 minutters forsinkelse, brukt visstnok hele 29 minutter på å takse. ADD kan ikke være så stort ?? Den kommer 40 min forsinket til ARN og antar like mye forsinket til OSL. Kan følges live på: https://flightaware.com/live/flight/ETH714
Live tråd från BC här: http://www.businessclass.se/forum/t...ural-fligh-stockholm-oslo-27-mars-2017.89666/
Ser ut som det ble nye seter på 787-en som kom til Oslo i dag. Hadde vært fiffig om de ble flyvende med den jevnlig.
Noen herfra som reiser i dag, eller er første i morgen? Ser forøvrig på Facebook-sidene til ET at de har kansellert andre superdeals som kom etter "vår". Får satse på at de bare lot denne flyte videre da. Gjaldt Y fra NYC til Afrika for 2000kr.
Har sjekket setekartet på 20-30 flights fremover. Så vidt jeg vet er det 4 rader på de nye og 5 på de gamle, alt som er satt opp til/fra Oslo er 4 rader, altså nye seter
Men ET er jo også flinke til å snu om på fly når det passer seg slik.. Jeg hadde f.eks. 4x 787 på tur til CPT. Vi endte opp med 2x767, 777 og 787