Var det slik at førstemann ut her inne skulle ut å fly til helgen? (Finner ikke igjen den oversikten som ble laget mtp når folket skulle ut på tur) Spennende...spennende...
Det stemmer. Har sjekket inn og skal forsøke å rapportere underveis. Både jeg og reisefølge er meget spent
Det ser vi frem til. Dog tror jeg ikke du kan rapportere så alt for mye på turen, det er jo tross alt ikke wifi der Var rad 1 tilgjenglig ved innsjekk?
Nei, Det var faktisk færre ledige seter enn det jeg ser i dag. Ikke fult m.a.o. Ser dog at de endret maskinen fra 787 til 772 fra ADD til CPT
Det er så fedt og virkeligt gennemført at I har taget jeres usynlighedskappe med på den tur. Måske I ikke behøver den når I tager en selfie, men gennemført det er det altså.
Dette lover godt for oss som skal reise senere Det slår meg også at noen business-klasser ikke er så par/familievennlige som Ethopian. Tenker da på f.eks 1-2-1 konfigurasjonene der setene er mye mer skilt og kanskje skråstilt i tillegg. God tur videre!
Hvis nokon finn nokon rapportar på folk som har endra returen etter utreise, så er eg svært interessert i tilbakemelding her
Samme her. Jeg har booket flybilletter som en full sjømann, og har allerede begynt å grue meg til en 05.45-flyvning fra CPT til JNB en lørdag midt i beste påskeferien... Hadde vært perfekt å endre returen til å enten gå fra Cape Town, eventuelt utsette det en dag eller to.
Nærmer seg avreise på første av disse for min del. Da jeg ikke holder til på østlandet har jeg booket en positioning flight med SAS. Vil jeg få sjekket inn bagasje hele veien fra SVG, eller må jeg hente ut og levere på nytt på Gardermoen? Har 2 timer og 20 minutter mellom flightene i Oslo...