Radisson Blu... har fått poeng for mange opphold bestilt og gjennomført etter dette. En "relativt isolert feil" har jeg fått beskjed om.
Jeg har en fra 03.07 med samme status. Det loves utbetaling etter "omtrent" 90-120 dager etter kjøpet...
Melder meg inn i klubben som venter på poeng fra Stayhard, kjøp gjort 6/8 så fortsatt lenge til 90/120 dager. ViaTrumf = tålmodighetsprøve som som regel gir uttelling!
Ser ut som StatHard ligger i bakleksa når det gjelder rapportering, tok vel ikke så lang tid ifjor om jeg ikke husker feil
Må si jeg er imponert over effektiviteten på Viatrumf når man booker med expedia.no.. sjekket ut søndag, poeng overført til trumf i dag. Skjedd flere ganger at det bare tar ett par dager fra utsjekk til trumf kronene er på plass Med alle andre aktører tar det gjerne over 1 måned før penger er på konto..
Er nok ikke så rart. Expedia som er eid av Expediainc har 22000 plus plus ansatte til å raportere trumf Har en følelse av stayhard har en sommer vikar som gjør det en til to ganger i året
Jeg trodde at man ville miste hele Trumf-bonusen dersom man handlet noe på nettet og returnerte deler av bestillingen. Kona la inn en bestilling på Ellos hvor vi returnerte ca. 2/3. Litt kjipt å miste bonusen tenkte jeg, men det var uansett ting som ikke passet. Ble glad da jeg i går la merke til at Ellos hadde rekalkulert summen og gitt oss bonus for de varene som vi beholdt Kan jeg forvente tilsvarende hos andre nettbutikker også eller var jeg bare heldig med Ellos sin håndtering?
Samme her. Sjekket ut på mandag, poengene var på konto på onsdag. Verre med Kiwi nå, handlet litt ekstra der på onsdag for å komme opp i nye 500 Trumf før 26/11 men de er fortsatt ikke godskrevet. Mangler 12 trumfkroner for å få 300 ekstra poeng...
Grunnet vedlikehold av våre systemer er det forsinkelse på enkelte bonustransaksjoner. Kjøpshistorikken forventes å være oppdatert mellom 27.11 og 29.11. Dette står på trumf sine sider. Hva gjør vi som har planer om å kjøpe inn masse brus i helgen og overføre 5-10 ganger 500 kroner med trumf? Taper jo 2-3000 poeng
Trenger poeng for flypremium + CT, så om det fort blir 2-3 mnd til neste gang eller mer så blir det for sent
Nå har ikke dette så mye med Viatrumf å gjøre, men det er jo ikke sikkert at du opplever forsinkelse @Oslo1989 . De skriver jo bare at det kan forekomme forsinkelser, så her er det bare å kjøre på og krysse fingrene for at det går bra