God dag fra en by i vest som føles som å være i sydligere strøk denne helgen; herlig rett og slett. Siden det er mandag i morgen og som vanlig hjemmekontor så har jeg satt 1 stk. S72 fra Store Naa Siderkompani på kjøling slik at helgen kan avsluttes med noe kaldt på terrassen i kveld. Min nye nabo på nordflanken tror jeg forøvrig er verdens høfligste fyr slik han bukker og hilser hver gang jeg støter på ham, men så har jeg heller aldri vært i Japan der han kommer fra, men hyggelig er det da med slike naboer.
God morgen fra Chicago. Det ble flammer og mye moro i går. Nå sliter jeg med å få boardingkort på telefonen, jeg har lyst til å dra rett til Terminal 1 og Polaris, men det går jo ikke uten boardingkort. Noen tips? Appen sier bare "ops, something went wrong on our side". Irriterende. Det regner, så jeg kommer til å henge litt på hotellet før jeg kommer meg ut i den store byen.
God sundag frå Sunnfjord. Eldstemann holdt meg dessverre heime frå Florøida i går kveld. Å sovne under ungelegging er noko herk. Eg prøvar igjen torsdag før avgang på turen til «Indre Sogn».
Søndagskveld fra Oslo, hadde akkurat den merkelige opplevelsen å se et flystyrt i realtime på FR24, veldig trist, og ut fra hvor fort det gikk ned de siste tre tusen meterne er det nok ikke noe håp for de fire ombord
Må nesten ha med hovedretten også, torsk. Noe med marinert kamskjell og reker kom rekende før torsken; Tok en salat før landing, frossen cæsar;
God søndags kveld. Trist med denne ulykken i østersjøen i dag. I kveld har jeg vært innom treningssenteret for litt fettforbrenning. Jeg har også klart å melde min ankomst og menyvalg for Sumo den 9. september Ellers har jeg spist den beste indiske maten jeg har smakt på long long time. Den fantastiske restauranten heter "Believe in Taste" og ligger i Askim. Helt nyåpnet. Så ikke så aller verst ut inne heller, men jeg tok take away. Bestilte Byriani Lam og Chicken Garlic kadhai, begge styrke "madras". Var helt supert!