Tusen takk for at du delte disse opplysningene, @bighc, og @Gullars for videre info! Fikk endret fra EVA C til SQ F på Tokyo-tur til påske.
LHR–SIN (SQ 305) hadde to billetter tilgjengelig i F 22., 23., 24., 29., 30. og 31. januar. Dessverre ingen ting SIN–LHR i hele januar.
Etter 1 min ventetid kom jeg igjennom til Tallinn, og fikk endret fra Thai F LHR-BKK til Singapore F LHR-SIN i begynnelse av mars Så takk til @bighc!
Er det SQ F som er mest valuta for poengene? Sjekket litt priser fremover og virker som det er stabilt: SINGAPORE AIRLINES: AKL SIN / SQ F en vei / SQ 286 / 20000 NOK pp AKL SIN / SQ F TRT / SQ 286/285 / 40000 NOK pp AKL SIN AMS / SQ F/C en vei 38400 NOK pp AKL SIN AMS / SQ F/C TRT 77000 NOK pp SIN CPH SIN / SQ F TRT / 84000 NOK pp SIN CPH / SQ F en veis / 52000 NOK pp
Eg ringer også inn i morgo. Har berre 1,5 timer i TPR, så får prøve å få endra frå CPH-SIN til LHR-SIN(mykje vil ha meir, sjølv om 380 er draumen). Får testa first class loungen til SQ på LHR, som eg har inntrykk av at er noko betre en first class terminalen på CPH
Veldig spennende å se om det er flere ruter som åpner seg fremover. Det hadde ikke gjort noe om SQ F SIN-AKL/SYD/MEL i april hadde blitt en mulighet
Har SQ F/C CPH-SIN-MEL og TG F SYD-BKK-LHR. Å få byttet ut C-etappen med SQ F ville virkelig vært fantastisk! Hvor lenge er det siden noen fikk SQ F SIN-AKL i A380? Er en stund siden jeg har sett det.