God morgen fra Oslo. Endelig klar for å fly igjen etter en tørkeperiode på 3 måneder, også kaldt sommer. I dag går turen til Trondheim og Festningen hvor blant annet Karpe og Zara Larsson spiller. Og gratulerer med dagen til @Tore!
God ettermiddag fra Syden. Her går livet sin vante gang. Solen skinner, strand besøkes, mat spises og det er ingen forpliktelser i sikte.
Da er man på plass, ingen bobler før avgang var skuffende. Kun vann og juice Det var veldig hyggelig å møte på @Stuttfeiten i gull salongen, Tusen Takk for bagtagen Fortsatt God Fredag!
Om du kan, så unngå dette hotellet natt til fredager. De har frokost for 5 pund på fredager, så det var som å være i kantina til de som jobber på Stansted. Stappe fullt.
God fredagsettermiddag fra hovedstaden. En grå dag her i dag, noe som passer litt med humøret ettersom det er siste sommerferiedag for min del. På mandag er det tilbake på jobb, jeg gruer meg allerede til å åpne innboksen. Mistenker 500+ uleste mail heldigvis er det nok mange som kan slettes, men likevel tar det nok en dag eller to før man er ajour... Kvelden skal benyttes til litt sosialisering, så det blir jo fint Nyt fredagen folkens
God morgen fra Vancouver! Gratulerer med dagen @Tore ! I dag er det flyttedag, buss-ferge-buss til ny by og nytt hotell, Victoria, selveste hovedstaden i British Columbia. Mulig det kommer noe derfra også..
God fredag, Sjarmøretappen på jobb er ferdig, nå er det helg! Forhåpentligvis med mindre togkaos enn i går.
Premium economy servering, SAS-style. Hadde det bare vært Sørlandschips, Larssons er jammen ikke bra... (Og don't get me started on the Cube...)
God ettermiddag fra buss langs frognerstranda på vei hjem fra jobb. Idag vil jeg minne på at i disse valgtider kan man kombinere middag/lunsj, stemming OG eurobonusopptjening, siden forhåndsstemmingslokalet på Schous plass ligger et steinkast unna Miss Gin Grünerløkka. Husk å dobbeldippe og ha en god hælj!
Da er vi litt nærmere klokken helg her også. God tur eller kveld til alle og enhver og spesielt til @Tore som i følge ryktene på Insideflyer har kommet seg litt nærmere pensjonsalder i dag.
God ettermiddag fra hovedstaden. Tog R11 i dag Oslo til Sandvika, kan jo bli sentimental av mindre. Ved å ta 2 avganger tidligere, så var toget fremme ca når det første skulle (dvs 20 min forsinket) Med svært begrenset nett-tilgang på dagtid, så blir ettermiddagen brukt på IF for å komme ajour. (Folk reiser jo så mye, så mange reisebrev i backlog nå) God helg!
God kveld fra vakre Valdres. Ankom hytta (en) for en time siden. Har skal bursdagen feires alene med motorsag og øl. Hver for seg da... Hjem i morgen ettermiddag og håper på en tur på Trygdepuben etterpå. Tusen takk for hilsninger folkens
God fredagskveld fra Clarion Hotel Bastion i Oslogryta! Junior er knappe 8 uker gammel, og hadde i morges sitt livs første flytur. Etter han ble født vel og merke. Turen gikk ALF-OSL, med mellomlanding på TOS. Mor var litt smånervøs på hvordan det skulle gå, men han har sovehjerte (snorkehjerte) som pappaen sin. Bortsett fra litt klaging ved touchdown TOS, så sov han som, vel, en liten baby It’s a success! Vi hadde forberedt oss godt, kjøpt en SkyBaby som er en slags tacolefse som han ligger i under avgang og landing, med rom for å ta setebeltet gjennom. Takket være dette fikk mor og far nyte frokostboksen sin i fred, og junior fikk nyte sin egen «frokostboks». Vi har også gått til innkjøp av en Stokke PramPack for å frakte barnevognen i på fly. Fantastisk enkelt og praktisk, disse hjelpemidlene gjorde reisen med en baby til en lek! Blir nok nyttig når vi snart begynner å dra på IC-familieturer. Nuvel! Vel ankommet OSL, over til et søkkende tomt flytog, bortsett fra en annen dame med baby. Deilig!! Ankom Clarion Hotel Bastion i 12-tiden, og der hadde de oppgradert oss fra Deluxe-rom til en Suite Double, og det er jo aldri feil! Snart blir det badekaret med en iskald Villa, lade opp til bryllupsfest i morgen God helg folkens!