Sky Team skrytetråd- en tråd helt uten klaging

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Skarven, 03. sept 2024.

1. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    Fløy AF business i deres A350 til Osaka her om dagen, og det var helt utrolig bra må jeg si, super og nøye service uten at det føltes «masete». Gleder meg alt til hjemreisen, absolutt å anbefale, og den splitter nye kabinen var fantastisk :)

magnusant, Kalsnes, Rapolo and 4 others like this.
  2. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,816
    Bonuspoeng:
    183
    Fløy med AF ned til ABJ på mandag og de leverer et veldig bra soft produkt i økonomi også. Pute og pledd i alle seter på en 6 timers dagflight. Måltidet var veldig bra, og de serverer ekte champagne helt til bakerste rad.

tobeornot999 and turaga008 like this.
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,154
    Bonuspoeng:
    293
    Det er mest skryt til KLM, men tar det med likevel. Hadde en venn som fikk et fly kansellert på onsdag. Hjalp han med å fylle ut kompensasjonsskjema på klm.no/claim på torsdag. La ved noen kvitteringer på nødvendige utlegg. I dag, fire dager senere, fikk han mail om at EU261 og utlegg var på vei.

4. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    789
    Bonuspoeng:
    93
    Wow, slikt er jo gull verdt!

5. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Må si at Air France-loungen i 2F var helt innafor. Knallgod mat. Cocktailbar. Sjampis. Tror det er den beste loungen jeg har vært i under First-, Polaris- og One-nivå. Ikke a la carte, men kokk som laga souffle on demand. Likte i det hele tatt 2F godt,. Og AF softblocka en SAS-gullgutt på begge flighter.

6. turaga008

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    Nå har jeg fått testet rad 1 på AF sin A350, og her er bulkhead ben/sengeplassen helt utrolig! Jeg trodde rad 1 var reservert for Flying Blue Platinum medlemmer, men jeg fikk likevel valgt disse setene typ 3 måneder i forkant (EBD), og er svært fornøyd med det :)

Storage både over setet, under footwellen, på venstresiden av «døren» som inkluderer et digert speil, samt en liten boks på høyresiden under bordet. I tillegg et fint lite skap med speil til høyre på selve bordet. Midtskillen kan dras ned for en hyggelig tur sammen med samboeren :)

Litt vanskelig å få frem hele størrelsen på denne gode lukkbare plassen, men det er altså helt prima!

IMG_3078.jpeg

7. turaga008

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg unner meg en liten dobbelpost for å skryte av Air France sin 2F Lounge på CDG. Stort areal over to etasjer, luftig med nær utsikt over gatene, og veldig godt utvalg av veldig god frokost. Anbefales å ta turen innom hvis man skulle ha tid :)

Kanskje ikke kjempemoro å fly på lille julaften, men dette gjør det litt bedre!
    IMG_3115.jpeg IMG_3119.jpeg

Eddie47, paron, Flyrlavt and 12 others like this.

Del denne siden