InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Kjipt.. OZ F Lounge på ICN var en stor nedtur i høst. Fint interiør men lite utvalg av mat og drikke. Jeg vil påstå United Polaris på EWR var bedre.
Hvordan er det med tilgang til F lounger på FRA og ICN når vi flyr OZ F FRA-ICN og OZ C ICN-HAN ?
Ikke i de vi hadde iallfall. Mener vi betalte ca. $20 pr. pers. Laaangt oppe men veldig god utsikt. Kan også bekrefte at det er massevis av «andre...
Var der like etter at den nye stadion var ferdig. Kjøpte billetter på StubHub. 100% safe (har gjort det flere ganger). Vi satt helt øverst på...
Ingenting slår gatas (flyplassens) teater :)
Tilgjengeligheten er som vanlige billetter, ikke som bonus-billetter. Det er det du betaler for.
Så ingen fare for LN-RKP i juli? (Flyr OSL-EWR-CPH)