InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Fin flytur med Lufthansa Cityline .. hyggelig og oppmerksomt crew. God mat og god drikke [ATTACH]
Frokost på flyet [ATTACH]
Pre departure drink .. strålende[ATTACH]
4 rader i business og 10 pax, resten av flyet ser ut til å være smekkfullt
[ATTACH]
På plass på @RoadKing sin høyre side [ATTACH]
God morgen fra Aena VIP Lounge på BIO! En sparsommelig Lounge , men vi finner både mat og drikke. Livet er lett! Godt at det er helg
Nå er det mat[ATTACH]
De hadde billetter i kiosken, og det regner og blåser ..[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Denne? Her tar bare mynter og ikke kort og penger har vi ikke .. [ATTACH] [ATTACH]
Nå er det bybanetur for å gå over en bro .. Anbefalt av @ccurrahee , han vet mye den mannen [ATTACH]
Maten var nydelig! Vinvalgene var litt pussig og ikke alltid tilpasset maten. Servicen var ikke på stjernenivå. Det var heller ikke fullt…
Vinterdag? 20 grader og yr i luften [ATTACH]
Mett: JA Lett beruset: JA
Så var det mat (igjen) [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Vi er nå kommet inn i nedre stasjon og må vente fordi de skal dra av reklamefolie på utsiden av vognen … Spania ?? [ATTACH] [ATTACH]
Nå skal vi ta den lokale Fløibanen .. skulle tro hele byen har tenkt å reise med den.. [ATTACH]
Ubåtskipperen sa at det ikke er lett å se grenser under vann. På torget i «Den nye plassen» i gamlebyen i Bilbao er det strødd stoler og bord...
[ATTACH] [ATTACH]