«Skranke-sjekk-inn» KEF med LH

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av haakonvt, 21. april 2019.

  1. haakonvt

    haakonvt Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    18
    Skal med flyet KEF - MUC (billett er business saver) som går 01:20 og har flere kolli bagasje som må sjekkes inn. Det er bare et problem: for å nå loungen må jeg bli kvitt bagasjen. For å bli kvitt bagasjen må en skranke åpne. Det gjør den ikke før 2 timer før avgang blir jeg fortalt. I tillegg, self-checkin + bagdrop går ikke for Lufthansa.

    Noen ideer?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Nei. Men slikt er normalt, der det ikke er automater.
    Hvis det kan være noen trøst, så tråkket jeg et par timer landside på gamle T3 i et par timer for et ti år siden for å få med meg en spesiell paraply. Jeg fikk ta den med som håndbagasje på hysteriske LAX, når jeg finleste datidens reglement for dem.
    Men på Heathrow? No, Nix, Never. Det var ikke sjangs. Og den paraplyen SKULLE jeg ha.
    Så, jeg måtte ut, og sjekke den inn...
    Fly forbanna, andrenalinet kokte, og 2 timer ørkesløs vandring senere oste jeg inn på First (var BAEXG den gang) og forskynte meg godt av whiskey’n.
    Flyet til OSL ble seff forsinker og god og børst som jeg var ble den dyrebare paraplyen glemt på transportbåndet på OSL :(
     
    Last edited: 22. april 2019
    Bergan01, drsyk, EndreD and 8 others like this.
  3. haakonvt

    haakonvt Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    18
    Haha, huff :( Jeg slapp inn til slutt - bare for å finne ut at den stengte 17:30 Haha håpløst..
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden