Dukket opp en ungdomsbillett helt fra Ålesund til Los Angeles kommende onsdag med retur torsdag for 590kr pr veg pluss skatter. Er det problematisk med et så kort stopp i LA med tanke på immigrasjon? Blir jo bare 1 natt. Men for den prisen og 12500 EB poeng inntjening er det fristende.
Hmm, dette er flyet dagen etter. Men det er mulig at man lander 12:15 og flyr tilbake 14:15. Noen som vet om jeg bare kan gå ut av flyet og rett ombord igjen?
Det er jo helt klart HKG som gjelder for MR med retur på samme maskin, da de har en egen transferordning der som raskt får deg tilbake igjen til gateområdet uten at du må gjennom immigrasjon. Med utreise fra OSL har jeg betalt kr. 2452,- for flere slike turer. Med gullbonus blir det 11 874 eb. Det er god verdi i min bok.
Det virker ekstremt billig. Er det da snakk om en vei? For skatter og avgifter for T/R er anslått til 2428,- hos SAS...
Det er nok t/r han omtaler. Jeg har reist en del t/r USA med ungdomsbillett til ca. 2500 kroner. Skatter ligger da på rundt 2000 kroner.