Årsmøtet 2018 finner sted denne helgen. Delegatene er nå på vei til CPH for avgang med SK965 i kveld. Ingen forfall, 7 mann, 7 mann alle; styret er beslutningsdyktig. Referat fra tidligere møter: Årsmøtet 2015 (ingen rapport) Årsmøtet 2016 Årsmøtet 2017 Protokoll føres live. Heng med.
SK459 er på vei. Fikk byttet til tidligere avgang fra BOO og nå også OSL. SAS leverer sånn sett så langt. Dobbel hvitvin og Køen neste.
På SK459 sammen med @SASDC8. Det var meldt freezing fog på Tåkemoen, så jeg fikk booket om til tidligere fly både fra TRD og OSL. Nå får vi fryktelig god tid på Kastrup, men med god stemning gjør ikke det noe
Det var lærlingene som var på tur sist helg. Det kræsja med datoer og dårlig dømmekraft fra undertegnende, så vi som reiste sist helg er ikke offisielle delegater. Det virkelige årsmøtet finnes sted denne helgen.
Denne turen var helt på siden av alle vedtekter. Vi har egentlig bare gått opp løypa og sjekka at alt er på stell «for the real guys»
Takk for alle gode statusrapporter og grundige undersøkelser. Vi jobber hardt mot å nå ny alle time high på Ozone, men før den tid bryter vi litt med vanlige statitutter.
Jeg traff @SASDC8 første gang i 2013. Etter en fryktelig fuktig helg møttes vi i loungen på Kastrup en søndag formiddag. Da fikk jeg klar beskjed om at på Kastrup, der drikker man akevitt. Den tradisjonen må holdes ved like!