Er det noen interesse for litt øl&flybonusprat i Oslo til helgen? Tenker enten lørdag eller søndag ettermiddag. Eller begge... Har gjerne turen til Sumo for å samle poeng. Litt kort varsel, men det har vist seg like effektivt som lang varsel tidligere.. Både faste og nye gjester er velkommen! Jeg har noen bagtags liggende til nye fjes som ønsker slikt Edit: øl er som vanlig frivillig, flybonusprat er derimot obligatorisk. Da ser det ut som flertallet stemmer for lørdag så jeg er på plass i 15 tiden. Håper å se mange kjente og ukjente fjes i løpet av ettermiddagen
Skal prøve å komme en tur. Er RBK-Ranheim lørdagen som nok får prioritet fra 18.00-20.00, men utenom det er det nok muligheter
Ja det var det som var tanken i alle fall.. Så får vi se hvor lenge vi får lov til å sitte der å drikke uten noe mer Ligger nær Solli ja..
Satser vi på lørdag eller søndag? Åpner kl 13 på lørdag, kl 14 på søndag. For 2 helger siden så ble det fullt ute i løpet av en halvtime, meldt bra vært til helgen også ser jeg.