Jeg tenker det er på tide med en ny runde øl og flybonus.* Har en trang kalender fremover, men mandag 12. februar skal funke. Er det noen som er interessert og har mulighet? Beklager litt kort varsel Meld på i tråden så holder jeg listen i fleste post. Tenker meg Asylet som vanlig. Kl 18 og utover. Jeg tar også med bagtags til de som trenger dette! Kommer: 1. Are 2. Upsaker 3. tfo 4. Bernd 5. haakonks 6. Berlioz 7. Stuttfeiten Tentativ: 1. holmen 2. watchaddicted 3. ccurrahee 4. Henrik 5. netrom84 * øl er frivillig
Er det normalt noe alle kan stikke innom, eller er "nivået" på ekspert slik at vi litt ferske detter av?
Dette er åpen for alle, er vel strengt tatt knapt et kriterium å være bruker på forumet, men det hjelper Det er jo mye prat om bonus, reiser, fly og alt annet som folk synes er spennende og interessant etter et par øl De som kan minst lærer mest og således får vel egnetlig best utbytte..
Da tenker jeg at det hadde vært hyggelig å tatt en tur, gitt at det ikke dukker opp et forbud på hjemmefronten....
Forrige møte ga mersmak, men må i første omgang sette meg opp som tentativ. Er i Oslo den dagen, samme oppdrag som sist, rammevilkårene er imidlertid anderledes .
Er i Oslo den 12. for møter. Hadde vært stas å treffe folket Er det mulig å «angre» og likevel ikke rebooke etter man trykker på denne knappen?
Ja det tror jeg da skal funke fint. Du må jo bekrefte til slutt (med forbehold om sunn fornuft og ikke erfaring)
Ja, du kan trykke "rebook" for å sjå alternativ og ev endringar i pris. Du må bekrefte ny billett før den gamle er tapt.
Veldig, veldig tentativt. Hektisk uke og egentlig litt for mye på planen, meeeen samtidig er Asylet på vei hjem fra kontoret. Fare for at jeg rekker en øl før andre ærender kaller.
Mulig jeg spaserer innom en tur. Lit usikker på hvor lenge jeg jobber i morgen, men er nok der rundt 18 om jeg får det til. Vil dere anbefale maten på asylet?