Sitter sannsynligvis på NSB på vei til Gardermoen og videre til LHR når dere er halvveis i første øl; hvis ikke så dukker jeg opp 1915.
Har en lang historikk med å komme for sent til morgenfly etter å ha drukket øl kvelden før så tror jeg tar SK815 som vanlig. Heathrow og dårlig tid er heller ingen god kombinasjon, har også en historikk med å komme for sent med morgenfly.
Hvis det ikke plutselig skjer noe jobbmessig den uken, slenger jeg meg nok på for første gang Ubekreftet inntil videre, tenker jeg, oppdaterer en uke før ellernoe.
Avhengig av møtevirksomhet, så er det mulig jeg er der mellom 17 og 18 også. Gidder ikke dra hjemom hvis jeg ikke er tidlig ferdig på jobb.
Jeg kan sikkert også være der i 17tiden om det er flere andre som er der. Erfaringen tilsier dog at det er litt for tidlig.
Er det nokon som kan ta med t-skjorter til arrangement i morgon kveld eller på onsdag? Frå Radisson OSL?
Kanskje det er noen som både er i Austin og skal på Asylet. Ellers skal jeg klare å komme meg dit på onsdag.