Da er det nok en gang på tide med ny øl&flybonus i Oslo! For de som ikke kjenner til dette, dette er ment som et lavterskeltilbud for de med bonusfeber. Merk, dette fungerer på mange måter som fengsel, hvor det ikke er rehabilitering, men heller forsterkning av symptomer og uvaner som er resultatet. Vi snakker om alt mellom bonuspoeng, flyreiser og hotell til ting som er høyst urelevant. Rett og slett bare en hyggelig kveld. Vi møtes på Sumo i Oslo kl 18.00. Sumo er meget gavemild mot oss syke - vi får 330 poeng per 100kr investert i bedriftens omsetning. Ta gjerne med eurobonuskort eller spar på kvitteringene for etterregistrering av poeng. De fleste drikker øl på slike møter, herav navnet, men det er også fult mulig å drikke sprit, vin eller alkoholfrie alternativ, sågar vann. Oppmøtet består stort sett av mellom 5 og 15 kjente og ukjente fjes fra forumet og normalt holder vi gående til jeg og @Upsaker går hjem, +/- en time fra midnatt. Ved forrige treff var vi rundt 20! Tar med IF-bagtags og muligens noen amenity kits som give aways. Gi helst beskjed så vi får en ca hodetelling med tanke på bordvalg. Kommer; 1. @Are 2. @magicbyte 3. @holmen 4. @jgroneng 5. @Klubba 6. @milehigh 7. @seppma 8. @RoadKing 9. @jvsandem (ca 1930) 10. @Upsaker 11. @Misterix 12. @Henrik 13. @Adrian E 14. @OttoL 15. @trygveat 16. @Berlioz 17. @veeegard 18. @AndersD 19. @Bernd 20. @Roar Tentativ; 1. @magnusant 2. Herr jegvetikkeomjegfårlovavkona 3. Herr andre unnskyldningerher Vel møtt!
Det er vel bare å invitere? Kanskje noen tenker at en tur til Kristiansand er innafor, hvis det ikke er nok lokale?
"Ny" svensk pojke kommer. Har blivit hookad på EB jakten. Har läst og fått hjelp her på IF forum i 6 månader og nå det er dax att booke förste CT. Kommer gjerna på øl&flybonus i Oslo!
Kan sikkert fikse noe i KRS også jeg.. Er vel litt mindre miljø enn i Oslo,og kun Egon som gir poeng for øl men...
Var i 80-års dag igår, så kanskje på tide å søke yngre venner. Lagt inn i kalenderen, men foreløpig som tentativ.
Skulle gjerne vært med, men det var rimelig stive priser på både flybilletter og overnatting, så jeg må tygge litt på det.