星期二 (tirsdag)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Islending, 15. des 2015.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God tirsdag fra et sted over den mongolske ødemarken. OT gikk ikke gjennom i dag heller, men det var ikke så gale som ventet å sitte bak i kvegklasse. Har to-seter for meg selv ved nødutgangen på rad 41. Hele fire-seteren i midten over gangen fra meg er tom også (ingen babyer!!!). Ganske full i fremre kabin, mens halvfullt her bak.

    I kveld går turen videre til Amsterdam. Ingen problem å fjerne ARN-OSL segmentet ved innsjekk, og hun la til billetten min som var kjøpt separat på samme boarding kort.

    Ønsker dere alle en fin morgen. Kanskje vi ses i gullstuen på ARN? Har noen timer der.
     
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Utsikten :
     

    Attached Files:

    Flemming Poulsen liker dette
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra Skåne. Fruen mener hun skal have ny bil, så må hellere få afsat tid til det idag.
    Ellers fuld fart på InsideFlyer kontoret.

    Ser frem mod juleferie snart
     
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God tysdag frå Ås.

    Masteren er trykt og levert til innbinding, nesten fem års studie har kome til ein ende. Framfor ligg forhåpentlegvis eit liv med hakket høgare inntekt og hakket høgare bookingsklasser. No tek eg endeleg juleferie.

    Ha ein strålande dag!
     
    AndersWE, Henrik, Herlov and 6 others like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Her er temperaturen såvidt over null. Ingen is på bilen, men glatt på parkeringsplasser og i småveier. Kom dog helskinnet til jobb.

    Ingen andre planer for dagen enn å prøve å komme ajour på jobben, og hjemme i kveld venter nok mer kontorarbeid for alle andre engasjementer man deltar i.

    Mener du sette av tid til å kjøpe ny bil, eller tid til å holde "huskestue"? Vet iallefall hva reaksjonen hadde vært om fruen her hjemme kom med slike ekstravagante ønsker.....

    Juleferie? Arbeta jävlar.... I døden kan ni hvila......
     
    tommy777 and Flemming Poulsen like this.
  6. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Good morning fra snøkledde Trondheim!
    Klar for en ny dag etter gårsdagens snø og brøyteshow på Værnes. Tror vi klarte å holde delay på et minimum selv om det snødde tett og det var tidvis glatt.

    Har nettopp booket OSL-DXB-OSL og DXB-HKG-DXB i F i feb/mars så nå har bookingfingern fått sin daglige dose. Moro!
    Lenge leve galskapen!

    Ha en solvent dag hvoren du er!
     
    Last edited: 15. des 2015
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Rundtur over DXB?

    God tirsdag fra Oslo!
    Småtrøtt siden jeg malte veggene i gangen frem til nesten halv tre i natt. Ferdig skulle jeg bli, uansett hvor sent det ble. Og det ble sent...
    Godt jeg har en times massasje her på jobben om litt, så da får jeg slappet litt av.
    Ellers preges dagen av få møter, men mange uløste oppgaver. Og så må det pakkes i kveld for en tur over til Køben i morgen.
    Lag deg en fin dag!
     
  8. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag! Endelig kommet hjem, rundt 20 timer etter at jeg startet på reisen (og nei, ikke fra USA eller Asia men innenriks...). Etter en liten periode i holding i går ble det divertion til Bodø, hvorpå vi fikk beskjed om at vi måtte fly helt tilbake til Oslo da det ikke var hotellrom nok i Bodø. Etter å ha ventet i litt over en time sittende på flyet fikk vi beskjed om at crewet hadde jobbet for lenge, så det ble Bodø alikavel. Kø lengre enn lang, men fikk heldigvis et hotellrom på Radisson til slutt, og ble ved retur til flyplassen i morgentimene booket om på første avgang videre nordover. Lettere sjokkert over hvor frekk enkelte kan være i slike situasjoner mot de som strever med å finne hotell og få booket om alle, men det er en annen (og lang) historie...

    Nå er det godt å være hjemme. :)
     
    SASDC8 liker dette
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Dessverre fungerer det ikke alltid slik.
    Jeg leverte for par år siden og flyr fortsatt på billigste billett, huslån, studielån og unger koster mer enn studetnhybel og pils på studentkro dessverre :D
     
    Robert H, Storg, tommy777 and 6 others like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Snøen har kommet, litt for lite etter min mening men.... Idag er den store vaske/rydde-dagen i heimen , så det er nare å brette opp ermene i ettermiddag/kveld :(
    Heldigvis er det meste unnagjort så det blir ikke mere framover iallefall.
    Fläsk-tur er booket, så Systembolaget skal ha et lite besøk på nettsidene så man får tak i fluidium til julen.

    Ha en flotters dag :D :D :D
     
  11. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra et fuktig Trondheim. Straks klart for den årlige runden med handling av julegaver. Får magesår bare av å tenke på det.

    Ha en stressfri førjulstid :)
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra UA3535, Gogo sitter som ett skudd på denne E175en.

    Siste jobbtur før julepausen, verdens snart største hotellkjede skal besøkes, lunch med han som sannsynligvis blir høvdingen for MR i fremtiden, tilbake med AA i ettermiddag

    Ha en fin tirsdag.
     
  13. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Hiv og hoi fra luften over nordatlanteren. Sete 1A på LHs 748 leverer alltid, men litt mye humpy-bumpy for en dagflight for mitt vedkommende. Crewet virker dog å være opplært til at man skjenker inntil flasken knuser i taket p.g.a. turbulens. Vi er ikke der riktig enda ;)
     
    Travellingalf, RoadKing and Islending like this.
  14. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Den er rettet opp! :)
     
  15. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld!

    American booket meg i dag om fra SCL-MIA-MAD til SCL-DFW-MAD i påskeferien. Da ble jeg først litt irritert over at de nok en gang hadde endret denne bookingen, men så kom smilet fram igjen når jeg så litt nøyere etter og fikk se at SCL-DFW er satt opp med American sin nye B787-8, og jeg var tildelt sete 1A. ;)
     
    RoadKing and Travellingalf like this.

Del denne siden