1 A med BA fra LHR til YVR

Tråd i 'Reisebrev' startet av Robert H, 02. juli 2018.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Her kommer oppfølgeren til den halsbrekkende thrilleren beskrevet her

    https://insideflyer.no/forums/threads/flyr-ba-i-first-men-får-ikke-tilgang-til-concorde-room.11305/

    Og som alltid med oppfølgere, det kan bli tamt, flatt og kjedelig. Men kjedelig er bra!

    En trygg havn etter all hurlumheien er 1A

    [​IMG]

    [​IMG]

    Greit også at det er god utsikt til mulige fluktruter, dersom situasjonen igjen skulle tilspisse seg og bli utrygg.

    [​IMG]

    Og man kan sikkert si alt mulig rart om BA og barutvalget, men sprudlebrusen var ikke av det inferiøre slaget - her litt tørstedrikk, eller trøstedrikk, alt ettersom - før avgang. Laurent-Perrier Grand Siecle. Ikke et vondt ord om den, men faktisk synes jeg det finnes champers til en tredjedel av prisen som fungerer like bra, eksempelvis Pol Roger som serveres her i First-loungen i Vancouver.

    [​IMG]
     
    SAJblue, DanH, Calling and 12 others like this.
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Pyjamas er alltid veldig stas

    [​IMG]

    Grei forpakning også av annet feltutstyr, men...

    [​IMG]

    ... deodoranten fra The Refinery luktet ingen verdens ting. Og det er en misforståelse. Skal deodoranter fungere i felten må de har en distinkt odør som er egnet til å skremme vekk skumle typer. Slik som denne nesten-glemte klassikeren jeg ble utstyrt med ved ankomst til felthovedkvarteret i Vancouver (skjult som en hemmelig del av Sheraton Wall Center)

    [​IMG]

    Men tilbake til pyjamasen. Den passet perfekt. Samtidig oppdaget jeg at jeg ble observert, og at jakten tydeligvis ikke var over - se agenten som ble fanget opp i øverste venstre hjørne av bildet.

    [​IMG]

    BA deler ikke ut tøfler, men når det på mystisk vis likevel dukket opp et par, var det ikke lenger tvil om at noen på iherdig vis forsøkte å gjøre meg mindre mobil.

    [​IMG]
     
    SAJblue, Sobril, DanH and 13 others like this.
  3. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Og som om ikke det var nok, ble jeg påtvunget en haug med flaue forsøk på neddoping og tung bespisning med det åpenbare formål å redusere min ellers svært smidige kroppsbeherskelse.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Og rødvinen fra Bordeaux bidro kanskje ørlite til akkurat det

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Så kom det på rekke og rad - til og med det eldste trikset i boka for å få deg til å sovne hurtigst mulig: Champagne, nøtter, hvitvin, laks.. og torsk.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Men jeg lot meg ikke dupere så enkelt. BA har med god hjelp fra Michael Caine laget en dokumentar som de har kalt "My Generation", som inneholder en rekke hemmelige koder som er nyttige i slike situasjoner.

    [​IMG]
     
    LNAND, Mabe, Fredrik81 and 27 others like this.
  4. sondre

    sondre Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    Dagens latter.

    Takk!
     
    Robert H liker dette
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,342
    Likes mottatt:
    35,385
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er ein thriller som eg kan like! :D
     
    Robert H liker dette
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,560
    Bonuspoeng:
    183
    Spenningen er til å ta og føle på, hva finner de på neste gang ;)
     
    Robert H liker dette

Del denne siden