Etter jeg hadde sjekket det danske tilbudet, gikk jeg inn til svensk side og fant dette her som ser ut å fungere med norsk kort. 30 dager gratis test og du skal få poeng selv om du velger å avslutte innen prøvetiden. Jeg prøver meg. https://onlineshopping.flysas.com/se/nextory/18616/
Oi... den har jeg ikke lest... men finner raskt ut om det fungerer eller ikke. Man kunne velge land i et drop down meny og endret ikke land der
Oppdaget i etterkant at jeg ikke var innlogget og at jeg ikke skrev inn EB-nummer noe sted... Får se hva som skjer
Hej TElg78 Vi har registrerat ditt köp hos Nextory och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt. Observera att det kan ta upp till 8 veckor innan Extrapoängen krediteras till ditt konto. Med vänliga hälsningar SAS WE ARE TRAVELERS
Skal også prøve - om man ikke får denne gangen (siden det står geo-begrensning) så ikke send inn mail og klag. Se på det som en bonus om du får, og forventet at du ikke får. Jo mer vi opplyser folk på kundeservice, jo større er sjansen for at de husker på det de neste gangene.
registrerte meg i går 23.30 og ingen bekreftelse her fra SAS... noen som har registrert seg etter det og fikk epost?