Dette er (dessverre) gammelt nytt, da denne avtalen har eksistert i årevis Ville heller gått for Widerøekortet som gir samme opptjening for halve årsprisen samt 20k eurobonuspoeng i velkomstbonus. Dog kan det nevnes at det ikke er binding på DNB-avtalen, så å aktivere den i en måned gjør at du får 3000ebpoeng for 49,-
Trodde det var sant men fant ikke den inntil idag. Jeg har allerede bestilt en widerøekortet og nesten all andre som gi velkomst bonus poeng. Lett å komme til Gull med en gang!
Ektrapoeng gir ikke status nei, men flere kort inkl DNB-kort gir statuspoeng. DNB Saga og DNBs PB-kort, samt Amex Elite og SAS MC gir statusbyggende poeng....
Ååå jeg ikke forstått dette inntil nå du sa det! Så komme jeg til å miste alle disse ekstra poengene? Hvor lenge for man å beholde dem før de forsvinner?
De har varighet på 5 år (går ikke ut i det hele tatt om du er EBD). Du får statuspoeng av SAS MC (12k i året), Amex (20k i året) og DNB Saga (10k poeng per 100k brukt, opptil max 20k poeng). Alt annet fra alle andre, er ekstrapoeng, som bare kan brukes til å booke flyreiser oa med, gir deg ikke status.