https://onlineshopping.flysas.com/no/pepcall/7538/ I mars leste jeg her på forumet om at det var mulig å generere EB-poeng via mobilabonnementet mitt. En kjapp sammenligning av priser på abonnement tilsa at PepCall hadde minst like gode priser som mitt daværende abonnement Talkmore. I slutten av mars var abonnement aktivert og jeg gleda meg til enkle EB-poeng inn på konto (1458 poeng var det lovet på den tiden). Månedene gikk og utålmodigheten steg...ingen poeng å se. Selve abonnementet fungerte godt - men det var jo underordnet såklart: Hvor ble det av poengene mine!? Etter å ha utført en retroclaim, og påfølgende laaang venting, tikket de lovte 1458 poengene inn i midt i juli Etter dette har jeg prøvd å få på det rene om dette var en engangstilfelle, eller om det blir løpende poengopptjening. Mailet denne problemstillingen til kundeservice og fikk følgende svar: "Vid köpet upptjänar du eurobonuspoäng efter hur mycket du handlat för vid beställningsdatum. Efter köp betalas poängen ut automatiskt efter ca 8 veckor." Et noe uklart svar som jeg fulgte opp med å repetere mitt spørsmål om det opptjenes løpende poeng. Nytt svar lød slik: "Man upptjänar poäng när du börjar abonemanget". Skuffende upresise svar! Jeg har sendt ny mail med presisering av mitt spørsmål: Opptjenes det poeng løpende for hver faktura? Er det andre her som har erfaringer med PepCall og som kan kaste lys over hvorvidt dette er en melkeku for oss bonusjegere? 1388 poeng per hundrings ville jo vært knall (...for godt til å være sant trolig...) Jeg oppdaterer om jeg blir noe klokere...
Jeg skiftede også til Pepcall. Har også stpre problemer med at få point og er i gang med at retro claime. Håbede også at det var hver måned, men ser ikke sådan ud. Venter svar fra SAS om netop dette.
Du har nok rett i det. Min første regning fra PepCall var på drøye 500 kr. og siden tilbudet er 1388 poeng per 100 kr. så bør det da generere 5 x 1388 poeng (5 x 1458 poeng i mitt tilfelle) - noe som jo er en god deal.
Det var ikke klart beskrevet først, så prøver at få det for alle måneder. Du har dog helt ret at det vil være helt tosset hvis det var hver måned. Men et godt alternativ hvis man vil switche mellem Talkmore (Norwegian wooden-points) og Pepcall. Kan give lidt point hvis man vælger ret kampagne.
Det står 1388poeng for hvert kjøp og det kan ikke bety annet en at det er per abbo man knytter til dem.
Jeg trykte på linken din og der står det "Opptjen 1 388 poeng per køb *". Det står videre "Merk vennligst: Dette tilbudet kan bare brukes en gang per kunde og gjelder bare for nye kunder."
Du har nå helt rett Fredrik81....dette er idag endret fra 'per 100 kr' til 'per køb'. Jeg tok bilde av to skjermer som viser samme nettside, men hvor venstre skjerm er lastet inn imorges (se vedlagt bilde) Altså har de idag endret ordlyden etter mine henvendelser ...og nå har (for en gangs skyld utvetydig) support svart at det er kun per kjøp som gjelder. Altså ikke flere poeng å hente her... Noen som har forslag til mobilabonnement som generer EB-poeng?
Jeg har også fået svar i dag på min retro henvendelse. De skrev at jeg fik 1388 point, men det passer slet ikke med at det var per 100 kr. Så min saga fortsætter så jeg kan få alle mine point.
Jeg gjør dette, og har Talkmore for å opptjene cashpoints. Det blir faktisk litt etterhvert, og med tjenestereiser med Norwegian så blir det snart nok til en tur i Premium.
Jeg har netop fået besked at det var en fejl at der stod per 100 kr. og at de kun vil give 1458 point (og ikke per 100 kr som da jeg signede op i marts). Ser ud til at blive en længere saga.