16 % Trumf-bonus hos Booking.com frem til 5. februar

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av oggaman, 09. jan 2023.

  1. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk nettopp mail om at Booking kjører kampanje frem til 5. februar med 16 % bonus. Dette gjelder KUN hvis man betaler med Trumf Visa kredittkort.

    På tide å bestille Trumf Visa og booke sommerferie?
     
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg skal bestille dette kortet når jeg kommer hjem til Norge til våren, det har faktisk noe for seg etter at fordelene på de andre kortene har blir barbert så mye som de har :oops::)
     
    oggaman liker dette
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Også nevnt i den egne ViaTrumf-tråden.
    Det ser ut som det er litt uklart som en faktisk må betalt med ViaTrumf-kortet, eller om det holder å ha kortet (være kunde)..
     
    oggaman liker dette
  4. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    Fått bekreftet via kundeservice på Mail at det holder å ha et Trumf Visa kort
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,477
    Bonuspoeng:
    293
    Den må du holde godt på, så du eventuelt kan dele den med oss andre ved behov. :D
     
  6. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    For et par timer siden fikk jeg forespørsel om ikke jeg kunne ordne hotellrom til 10+ stykk i 3 netter. Fant en pris via viatrumf og booking.com som ligger 700kr per natt under det som var forespeilet så det tok ikke lang tid før jeg fikk grønt lys til bestillingen. En bestilling til 40k er nå registrert på meg :D
    Dette blir det trumfkroner av!
     
    EndreD, Spielhaug, furlong and 7 others like this.
  7. oslo.to.unknown

    oslo.to.unknown Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    88
    Bonuspoeng:
    28
    ganske irritert, ventet to uker på å få trumf visa - men ikke fått kortet godkjent og kampanjen går ut i morgen
     
  8. Kiki

    Kiki Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk kortet for 2 uker siden, booket to fremtidige hotellopphold igår, begge er registrert i Viatrumf, men med trumfbonus tilsvarende 4,6%. Vil dette bli korrigert i etterkant av systemet til 16% eller har dere andre fått korrekt trumfbonus med en gang etter booking?
     
  9. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Det tar ca. 10 dager før det oppdateres til riktig sum
     
    Kiki liker dette
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,477
    Bonuspoeng:
    293
    Det endres i løpet av 10 dager, som det står på ViaTrumf. Noen har fått dem riktig med en gang, men de fleste rapporterer om at det endres etterhvert.
     
    Kiki liker dette
  11. Kiki

    Kiki Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Supert takk for svar begge to, da får vi vente i inntil 10 dager! :)
     
  12. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,224
    Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Siste dag for booking av hotell til 16 % i dag. Jeg søkte Trumf visa i går, og fikk innvilget umiddelbart. Bruker man appen, kan kan se fullstendig kortinfo og booke opphold in dag selv om man ikke har fått kortet fysisk enda.
     
    tobeornot999 liker dette
  13. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    786
    Bonuspoeng:
    113
    Will do!
     
    holmen liker dette
  14. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg regner med reisefølget ble glad når du fant en lavere pris OG fikk 16% rabatt på toppen?
    Eller var Trumf på 6000 kr din kommisjon?

    For oss som ofte blir "reiseleder Kjell", hvor går grensen for en rabatt som kommer kjøper tilgode og en som vi beholder selv?

    Ingenting personlig, folk har forskjellig syn på dette med cashback - enten det gjelder kjøp for arbeidsgiver eller familie/venner.

    Jeg ser ikke helt forskjellen mellom en rabatt som vises på kvitteringen og en som blir etterbetalt.
    Så er det selvfølgelig forskjell på 0,5% kredittkortbonus og 16% cashback, før noen påpeker det.

    Da søker jeg dekning :p
     
    tobeornot999 liker dette
  15. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183

    Dette har jeg klarert på forhånd :) så jeg får se på det som ‘kommisjon’.
    Har også klarert at jeg drar amexen min for å få eurobonuspoeng. Det er ingen andre i reisefølget som ser poenget med ‘de der greiene dine’. Så ingen grunn til å søke dekning.
     
  16. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,363
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    113
    Det var eksemplarisk ryddig :)
     
    tobeornot999 and Flyingdutchman like this.
  17. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Når man gjør dette på måten som @Flyingdutchman gjorde, og alle vet om det - er det jo ingen problemer selvsagt.

    Men 16% blir en god del penger, i motsetning til EB poeng og Cashpoints fra Norwegian Visa.

    Små-fordelene som Cashpoints og EBP synes jeg ikke man trenger å fortelle andre om - de er en slags mini-kommisjon for å gjøre jobben og legge ut.

    Men om man kjøper hotellrom for la oss si en gruppe på 10 pers, med en pris på kanskje 40.000 kr, og den som bestiller får nesten 6.500 kr tilbake som Trumf så er det langt over grensen for hva jeg selv hvertfall ville gjort uten å si fra.

    Sagt på en annen måte: bittelitt er greit, men min egen magefølelse går på at stor cashback (feks over 2-3%) ville jeg foreslått å dele med de andre. Men her har folk helt sikkert forskjellige oppfatninger, og kanskje er det meg som trenger å gå i dekning nå :p
     
  18. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen som har fått riktig 16% bonus oppgitt på ViaTrumf før oppholdet er gjennomført? Har flere bookinger, men ingen har blitt oppdatert med 16% bonus, kun rundt 4% bonus.
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,477
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, på alle bestillinger. Det tar noen dager (opptil 10 sto det vel på nettsiden), og så ble de oppdatert.

    Har to fra søndag som ikke er oppdatert ennå. De kommer vel i starten av neste uke.
     

Del denne siden