Har kollegaer som har booket dette flyet (er vel SK812), direkte LHR-OSL 19.30 den 1/9. Får det selv ikke opp på booking så regnet med at det var fullsolgt og tenkte jeg skulle sette opp en ExpertFlyer varsel på om det blir ledig sete, men EF finner ikke flighten, og jeg kan heller ikke se den listet på arrivals den dagen på osl.no. Betyr det at flighten kan ha blitt kansellert, kollegaene har bare ikke fått varsel om det enda?
Ser den selges ikke, så tipper den ligger i kø for ombooking når de får summet seg. 17.30 er nærmeste ledige avgang. Synes for øvrig SAS gjør vanvittig mye endringer og ombookinger om dagen frem i tid. Sittet med dem i 1 time i dag for ombookinger i september og oktober.
Logg inn / søk opp booking på sas.no, om flyet er kansellert vises det kanskje der selv om det ikke er sendt melding.
Ser ut som SK812 bare går på mandager nå. Så kollegaen din blir nok booket om om ikke altfor lenge. Dersom kollegaen din ikke er fornøyd med ombookingen, kan han ringe inn og be om ombooking til en avgang som han/hun er fornøyd med. Det har jeg gjort noen ganger det siste året.
Takk for svar, alle hadde rett Er kansellert, uten varsel men syntes når man gikk inn på bookingen, og kollega måtte ta grep om ombooking.
Den flighten har jeg brukt mye. Avgangen går på en tilfeldig avgang både torsdag og fredag (i oktober) når jeg søkte nettopp nå. Så det kan være noen midlertidige endringer, eventuelt. Og går den ikke, så er det gjerne 45 min senere SK815 istedet.