God morgen! Her er det et par minusgrader, og opphold. I morgen er det faktisk meldt sol.. Må ut og handle litt i dag, skal blant annet kjøpe ny snøfreser. Nyt lørdagen!
Snøfreser? Bruk Bergensmetoden=la det ligge, det regner bort i ettermiddag (Vi prøvde det vår første vinter i Brumunddal, det gikk dårlig.)
God morgen og godt nyttår fra Havstrilelandet! Her er opptil flere doser pinnekjøtt fortært i løpet av jul og nyttår. Nå nærmer det seg retur til den egentlige solkysten, WF 589 skal vispe meg tilbake i morgen. For så vidt ikke verst med årets første flytur den 3.jan, selv om poengfangsten blir heller mager. En CT langhelg til Japan nov.-21 er bestilt for AD og en arving. ANA bort og TK tilbake. For se om det dukker opp noe mer fristende etter hvert. Man U. opp på 2. plass, a poeng med Liverpool, så vi slipper det rituelle trener-jabbet en stund. Ha en fortreffelig helg!
God ettermiddag fra Oslo. Konstanterer 79 kroner for en boks snus - da stryker vi det nyttårsforsettet. Forsettet med å begrense alkohol skal jeg derimot holde fremover
God kveld fra et svært stille vestland, både værmessig og i nabolaget. Da har man kjørt nesten alle nyttårsforsettene på samme dag. (Begynne å) Rydde i garasjen. (Begynne å) rydde i kjelleren. Hogge litt ved. Pante posene i garasjen (620kr+200kr på pantelotteriet). Joggetur. Spise ribbe. Og egenprodusert egg i hønshuset. Alt i alt en god dag. Avslutter måltidet med en 2015 Nissemor, aj-aj-aj! Kan være man må finne mer i kjelleren for å holde standarden utover kvelden. Godt nyttår folkens!
God kveld fra Den Arktiske hovedstaden Idag har jeg unnagjort årets første flyvninger Widerøe til Tromsø fra Sandefjord via Bergen WF414 & WF626 Ellers har det vært å henta post og straks skal jeg en tur på butikken. Ellers ha en god kveld alle sammen
Ja, men land du har vært i, istedenfor penger. Dårlig med premier, men jeg ser at jeg har mye å besøke enda
Sniker inn en lørdagshilsen i siste liten! Ser på kartet at det er en uhorvelig mengde land jeg mangler. Men for 2021 er håpet å besøke noen kjente land for ørtende gang...