20% trumf hos Stayhard = 69,44% rabatt med konverteringskurs 1ebpoeng=25øre

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 09. aug 2016.

  1. ThomasTjelland

    ThomasTjelland Medlem

    Innlegg:
    52
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Hvordan har det gått med forsøket, har du returnert varer? Og har det da blitt tilbakeført trumf?
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tviler på det. Viatrumf og ebshop vil begge kreve penger av Stayhard for kjøpet før du får poeng/trumf. Stayhard vil nok kun dele ut til den som kommer med krav først. Så da tar du sjansen på at du kan ende opp med 80eb poeng i steden for ca 275ebp (-moms).
     
  3. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,837
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Godt spørsmål, det får vi svar på om ca 3 mnd :) Har returnert noe.
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg kjøpte for ca 8000 kr forrige gang det var 20% bonus. Det kom opp på Viatrumf, så returnerte jeg et plagg, nå står det 0 kr. Sendte en mail til Viatrumf og spurte, fikk dette svaret:

    "Vil tro at dette endrer seg automatisk når transaksjonene er i orden. Kan du vennligst sjekke hva som faktisk blir oppført på trumf.no etter at bonusen blir overført til Trumf."

    Dette tar jo som kjent 120 dager, så det er opp til kunden å sjekke at man får de poengene man skal ha? Fint med ekstra poeng, men det er i overkant mye frem og tilbake.
    Avbestilte et hotell fra Hotels.com, da ble det registrert som "avvist" på Viatrumf etter under ett døgn. Så da er de kjappe..
     
  5. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,837
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg returnerte plagg og byttet ett. Står samme summen fremdeles, så mulig du har vært uheldig. Men ja, enig i at det er i overkant mye styr med å følge med på at en får korrekt sum.

    Edit: Returbeløpet kom inn på shellkortet, selv om en kan føre opp et kontonr på returseddelen. Greit å vite for de som har et håp om shelltrumf av hele beløpet.

    Ellers ryddig og effektiv service, både med retur, oppdateringer pr. mail og fremdrift.
     
    Last edited: 26. aug 2016
  6. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har fått utbetalt trumf bonusen ? kjøpet fra 10.08 står fortsatt som "Under behandling"
     
  7. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Min siste "overført til Trumf" er fra 28.08. Skal sies at jeg har kjøp i lista fra 15.07 som ikke er overført enda (bekreftet bare).
     
  8. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Min handel, som ble utført 03.07.16 skiftet til "overført til trumf" for 2-3 dager siden, men er ennå ikke inne på konto. Forhåpentligvis skjer det til uka, slik at jeg slipper å kontakte kundeservice! ;-)
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Og det var et kjøp hos Stayhard. Jeg har tre kjøp hos dem og ingen av disse står som bekreftet slik det skal etter 30 dager. Og Kjøpene er gjort for to måneder siden eller mer.
     
  10. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det er fra Stayhard
     
    Fredrik81 liker dette
  11. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Blandt erfaring altså, tok kontakt med kundeservice forrrige måned fikk beskjed at det kunne ta så lang tid som januar før det kommer noe.... Hadde noe med at utbetaling skjer i intervall
     
  12. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Da er det 20% igjen, fikk mail fra ViaTrumf gjelder t.o.m 9 juli
     
  13. joaenzo

    joaenzo Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har prøvd Solentro.no ? Funker nettbutikken deres også på tilbudet? Det forklarer kun om betaling i butikk.
     

    Attached Files:

Del denne siden