https://www.trumf.no/fordeler/nordic-choice-hotels/ Her høres det ut som man får 2000 kr i trumfbonus per overnatting, men jeg tror de mener det motsatt. 2000 trumf gir deg 30.000 poeng i nordic choice som igjen gir deg en natt på hotell.
Jussen tar vel for seg noe om å være i god tro. Om du kjøper en hotellnatt og forventer 2000kr i trumfbonus, må du i såfall være diagnostisert supernaiv. Men for all del, kanskje @drsyk kan bidra her?
Det kommer helt an på om svikten foreligger i det kognitive aspektet, innlesnings evnen eller den analytiske evne ifra selve tydingen av settingen , videre må en selvfølgelig ikke utelukke oftalmologiske og visus som årsak: Henvisningene da anbefalles/støttet av Dr.Google Øyelege.(visus) Nevropsykolog(analytisk evne kognitivt) MR caput(organisk skade cerebralt) Ny hjerne fra Ebay?( Et håp i fremtiden)
Amerikalinjen åpnet jo 15. mars, og trumf reklamerer med det, så jeg vil ikke si det er i vond tro å tenke at man kan få 2000 trumf for et hotellopphold som koster 2000-4000 kr. Vi har jo fått 50% trumf på Joker, så 50-100% trumf på et hotell i en kampanje er ikke helt urimelig hvis hotellkjeden vil skape litt blest om hotellet sitt.
Hørte med trumf nå; tydeligvis fått mange henvendelser.. Man kan betale en natt med 2000,- trumf-kroner var svaret jeg fikk
takk for innsatsen! Å bruke 2000 kroner på en hotellnatt slår meg som dårlig utnyttelse av trumf.. Hvis man tenker at man har brukt 200.000 kr for å få 1% trumf :-D
Altså.. Slik det står nå hadde jeg faktisk forventet å få 2000 kroner inn på Trumf-kontoen min: Book en natt på Amerikalinjen 15. mars åpnet Nordic Choice dørene til det lekre hotellet midt i Oslo – og du er hjertelig velkommen inn! Amerikalinjens ærverdige hovedkvarter har gjenoppstått som et levende boutiquehotell, designet for den moderne utforsker. Én overnatting = 2000 kr i Trumf-bonus. Les mer om Amerikalinjen.. Jeg vet ikke hvordan man skal forventes å tro noe annet, basert på den teksten.
La meg gjøre som John Almaas. 2000 trumfkroner kan konverteres til en rate på 15, som gir 30.000 Nordic Choice poeng. Disse kan så brukes på Amerikalinjen jfr følgende liste: https://www.nordicchoicehotels.no/nordic-choice-club/bonus-poeng/bonuspoeng-pr-hotell/ Dette er muligens det dummeste du kan gjøre, men uansett; Vi legger'n død.