24 sep 21.30 SAS dokumentar

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Christian, 24. sept 2013.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Åpenbart en bot. Har skrevet 6 innlegg på 2 minutter, hvorav en er på tysk og de 5 andre er på norsk. Innholdet er likt på allle..
     
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Skumle greier... men hva er egentlig en bot? Merker at jeg føler meg litt gammel og utafor nå...
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_bot
    Se avsnittet Malicious purposes. Så vidt jeg kan se er denne "boten" av typen "Bots may be used on internet forums to automatically post inflammatory or nonsensical posts to disrupt the forum and anger users."
     
    Robert H liker dette
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Det skal vi selvfølgelig være, men i dette tilfellet tror jeg det er snakk om en ondsinnet robot som er ute etter å ta over forumet vårt (og verden forøvrig)!
     
  5. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Gurgle.... gulp, og dobbelt-gulp...

    Dette er enda skumlere enn science-fiction bøkene jeg leste på 70-tallet utgitt på Fredhøi Forlag ;) Men jeg er vel den siste overlevende som husker slike dystopiske varsler (kanskje bortsett fra Jon Bing)
     
    Eddie47 liker dette
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,293
    Bonuspoeng:
    113
    Me like - Donald-referanser og SF-referanser i samme innlegg!
    Men du trenger ikke føle deg alene. Har noen tusen bøker på loftet med E.E. Doc Smith og Robert H(einlein) og mye annet snacks som klart forteller at vi er flere. (Noen som er interessert i å overta samlingen er det bare å si fra :))
    Ja forresten: for å komme (nesten) på topic kan vi vel slå fast at bot-produsentene neppe følger Isaac Asimov's robotlover :oops:
     
    Robert H liker dette
  7. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Oj, oj, oj... det kunne vært veldig gøy! Samtidig er det en viss sjanse for at jeg ville fått alvorlig tyn fra jentejuntaen, spesielt fordi det bare er to uker siden jeg måtte tømme kjelleren for hundrevis av bøker :)

    Uansett veldig gøy å høre at vi er flere! Hadde jo vært stas om flyselskapene delte ut årgangs-Donald og pocketbøker istedet for de evinnelige avisene og motebladene.
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    For de som ev. interessert ( DUH !!! ), så kan du se den her :

     
    Islending, kiev, Xflipper and 3 others like this.
  9. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,293
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, avhending av historisk uvurderlig materiale (eller kaste søppel som damene kaller det) er alltid traumatisk. :(:(:(
     

Del denne siden