Åpnes for EBD i dag Som takk for at du reiser så mye med oss, får du åpne sommergaven vår før alle andre. Vi har fylt kurven med tusenvis av bonusreiser – alle med 30 % rabatt! Velg blant reisemål i hele Europa eller i Norge med SAS. Forleng sommeren med en tur til Middelhavet, en høstweekend i London eller besøk venner og kjente i Norge. Du bestemmer. Poengpris fra 7 000 poeng t/r (i Norge i SAS Go). Gaveutdelingen starter offisielt 30. juni, men du som er Diamantmedlem, kan begynne å plukke godbitene allerede nå. Bestill senest 3. juli. Reis 15. august-16. desember 2016*
Det er så og si aldri med på slikt. Det var vel sagt her inne før, den dangen SAS kjører rabatt på bonus i biz er det rett før ruta legges ned.. Etterspørselen i biz er så høy at bare er tull
Velkommen til klubben. Er jo ellers bare å booke langt nok frem i tid så er det alltid muligheter, har selv booket HKG-ARN. Kina er ofte ledig og har sett Toyko. Du må nok belage deg på fullpris da...
Historisk er det i alle fall god grunn til å tro det. Vet ikke om kiev eller Larata fikk dette i går?
Kom dette som mail? Jeg (EBD) har ikke fått noe. Men jeg kan forsåvidt se tilbudet: https://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/Poengrabatt/?vst=true Edit: Uten å være logget inn...
Har vel pleid å være 50% rabatt før, men et tilbud er da bedre enn ingen tilbud Perioden er uansett fullbooket med Friends and Family salget
Hmm kommer ikke opp noe rabatt når jeg søker på reiser. SVG-ZRH, noe som vet hva som kan være problemet?
Nå søkte jeg bare tilfeldig dato, og det virket. Selv om det var en feilmelding et par ganger. Hvilke datoer prøvde du?
Får man EB-poeng eller strekninger for å kjøpe disse 30% turene? Fant ikke det vanlige valget om best pris eller beste tilgjengelighet? Fikk en ellevill rute OSL-HAU da, via TRD og BGO! Har for øvrig oppnådd Gullstatus siden sist! Var en langhelg i DC, via OSL og CPH, tidligere i juni. Business begge veier, A340 (19åringen) tilbake uten ny kabin - men det var helt konge begge veier
Mandag 27 Juni. EBP ser ut til å bli behandlet helt likt med EBD på utsendinger. Dog unntatt challenges og andre rabatterte fristelser som de fleste andre får; trolig fordi vi allerede reiser for mye og ikke trigger kriteriene for utsendelse
Innenriks billetter koster fortsatt 5000 poeng ser jeg. Både ved bruk av link og vanlig innlogging. Utenriks derimot er billigere. P.