40 % rabatt hos Turkish Airline på internasjonale ruter

Tråd i 'Reisedeals' startet av Eddie47, 13. jan 2021.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
  2. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    A 40% discount opportunity for those who miss discovering the world!

    If you’re looking forward to seeing loved ones, enjoying a vacation, watching the world from the skies or even just experiencing the sweet rush of the airport again... We have good news for those looking for new places, new discoveries and new excitement in 2021. The opportunity to fly to the whole world with a 40% discount is waiting for you with the privileges of Turkish Airlines. With Flexible Travel, which includes free change and change-to-open ticket rights, travel plans are flexible. And you’ll travel in comfort with our Safe Travel Standards.


    Here’s an opportunity to discover the world – with a 40% discount! | Turkish Airlines ®

    Campaign details
    Ticketing period January 13-14-15, 2021
    Travel period April 1, 2021 – December 31, 2021


    Terms and conditions
    • The campaign is valid for tickets issued between January 13, 2021 – January 15, 2021 with travel dates between April 1, 2021 – December 31, 2021.
    • The campaign is valid on one-way or round-trip flights in Economy and Business Class.
    • The campaign is valid for all Turkish Airlines’ flight networks except domestic flights and flights to/from mainland China (Beijing, Shanghai, Guangzhou and Xi’an).
    • The discount rate within the scope of the campaign is 40% and applied on base fare. Airport taxes, service charges, and fuel charges are not included in the discount.
    • Tickets subject to this special offer can be issued through Turkish Airlines call center, online channels, sales offices and authorized agencies.
    • In case of reissue, zero change fee rights apply.
    • In case of cancellation or refund fare class rules and conditions apply.
    • Ticketing and traveling periods start and end according to the local time in Turkey.
    • Ticket prices may change subject to daily exchange rate fluctuations.
    • The related campaign is only valid on scheduled flights operated by Turkish Airlines. It is not valid on Turkish Airlines codeshare flights, Star Alliance partner airline flights and AnadoluJet flights.
    • Turkish Airlines reserves the right to take legal action against the related parties found to have contravened any rules.
    • Turkish Airlines reserves the right to change terms and conditions, definitions and other information pertaining to the special offer and to cancel the offer at any time.

    *Noen unntak til Kina men ellers er det fritt fram. Og billettene er helt flexible noe som betyr at man faktisk kan endre dem over til 2022 også.


    Noen random søk: 1. Oslo-Ist-Tokyo 13 000 kr tur/retur Business 2. Oslo-Ist-Bali 13 500kr tur/retur Business 3. oslo-ist-chicago tur/retur 13 000kr 4. oslo-ist-lax tur/retur 12 000kr alle i oktober.
     
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Er de uten endringsgebyr eller kan de bookes om til alle i samme fare class? Dessverre utgjør rabatten i base fare ganske lite, spesielt i eco.

    12-13k t/r høres jo ikke så galt ut selv om vi vet vi har sett billigere billetter før.
     
  5. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
  6. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Ja tror det er ganske så grei pris, men husker ikke selv at TK hadde til hele verden (der de flyr vertfall) noe billigere, kan være jeg gikk glipp av det. Ser også at TAP har billige C billetter ute til USA under 10 000kr ut året.
     
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Dei har det ja. Begynte å lure på om det var noko feil då eg fann OSL-HKG fyrste helga i november for vel 11k. Blir det TK som tek oss på haustferie i år?
     
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Hong Kong helgen er 29.10 - 1/2.11 ..
     
    Upsaker liker dette
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Sjait. Eg meinar å hugse at våre betre halvdelar begge fyller år 26.10? Eg fryktar at eg må i selskap den helga. Korleis kjem eg meg ut av denne? Leige selskapslokaler til helga før? Du som har vore gift nokre år enn meg har vel nokon gode tips, @Eddie47 :)
     
    Jonkebassen liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Du er lost @Sunnfjordingen , enkelte ting gjør man ikke. Ditche sjøla på dagen... Da ligger du tynt an ja.
    Sympati!
     
    Jonkebassen and Sunnfjordingen like this.
  11. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe. Det er uaktuelt, men eg må få lagt feiringa til helga før åremålsdagen, ikkje helga etter. Eg vert som regel oppvaskansvarlig og dermed uerstattelig. Sjølve dagen er før turen, so då vert eg heime.
     
    RoadKing liker dette
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Nå lar du deg forvirre av fakta!
    26.10 og 29.10 er da helt ulike dager!
    Send ungene bort og feir en romantisk middag den tirsdagen.
    Selvsagt godt forberedt etter en tur i Valkendorfsgaten og litt ned i Jon Smørsgate (adresse Strandgaten 18) har Colonialen en ny slakterbutikk og det kjøper du et skikkelig stykke kjøtt. Dette er da ikke vanskelig!

    Hvis mor og jeg fremdeles er gift til høsten, er det 50 år siden jeg feiret den dagen for første gang ......
     
    Liza, EndreD, chrt and 3 others like this.
  13. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Finner noen hva fare rules er for booking class J? Sliter med det selv.
     
  14. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,945
    Likes mottatt:
    5,733
    Bonuspoeng:
    183
    Her er reglene for JN2BX/FB40 for en reise OSL-HKG, hentet fra Expertflyer: https://pastebin.com/ME2HUq9E

    (innholdet ble for langt til å limes inn her)
     
  15. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Takk. Slik jeg leser det i farta koster det altså 200 euro å kanseller J-billetter før avreise, men er dette for hele reisen, eller per leg?
     
  16. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,945
    Likes mottatt:
    5,733
    Bonuspoeng:
    183
    Hm. På turkishairlines.com er det oppgitt «REFUND/CANCELLATION With 2 071 NOK deduction - (before departure)» både for utreise og retur. Samtidig har de teksten «The fare rules of the most restrictive flight are valid for cancellations and refund processes.», så mulig man bare blir trukket én gang?
     
  17. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, ikke helt greit å bli klok på.
     
  18. EgilSk

    EgilSk Kreativ lurendreier

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Gjorde et par søk på SVG-BKK til høsten, og endte opp på rett under 25.. Ikke superbillig det, syns jeg..
    Et kjapt søk gjennom jobbportalen/BCD gav meg en kombinasjon av SAS og Qatar til litt under 18 på samme dato.
    Og den portalen er aldri billigst
     
  19. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du går inn på Turkish sin side og trykker på "40% tilbudet" må du søke fra OSL for å få tilbudet. Hvis du søker fra SVG får du ordinær pris.
     
    EgilSk liker dette
  20. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Dette gjelder KUN flyvninger med Turkish. Med en gang du blander inn Star Alliance-partnere eller andre codeshare-flyvninger blir prisen en helt annen.
     
    EgilSk liker dette

Del denne siden