Det er jo aldri for tidlig med gode bobler? Champagnefrokost er et godt eksempel. Å starte dagen med bobler, er jo å starte dagen bra?
Jepp .. @ccurrahee sier jeg er en «like-hore»! Jeg er bare en av mange forumsvenner som holder liv i dette forumet og jeg synes det er kjekt!
Gratulerer! Du er beviset på at mange likes kan bety at du er en likanes person! It takes one to know one. Du trykker iallfall "like" på andres poster også.
Og for de av dere som ikke vet hvordan @Eddie47 ser ut, så er det bilde av ham i Dagbladet: https://www.dagbladet.no/kultur/herlig-monsterrock/76424261
Gratulerar so mykje! Eg får feire med ein liten ein i kveld. Fekk tre små flasker med kjøpebrennevin til bursdagen som bør smakast på.
Godt å se at jeg har skravlet så mye på forum at enkelt vet hva jeg tenker (@Eddie47). Gratulerer med 4,xx I ratio. Den blir knallhard å slå.
Gratulerer med 50K likes @Eddie47 vel fortjent Håper på 5 likes til etter frokost bilde fra PDC God sommer
Gratulerer så mye! Usikker på om jeg skulle trykke en like på innlegget ditt, for da forsvinner jo den fine statusen. Men skaden var allerede skjedd, og det ble en fra meg også. Dette minner oss om å nyte de viktige øyeblikkene, for plutselig er de passert !
Imponerende innsats - gratulerer så mye! Jeg blir jo bare smågutten i forhold, men er likevel godt fornøyd med å nylig passere 10 000