50 timer i Toyko - Tips til hotell og aktiviteter?

Tråd i 'Reisemål' startet av Are, 05. juli 2015.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Shibuya er underholdning ;)
     
    Islending and VirreVapp like this.
  2. mka83

    mka83 MR in progress.

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, hvilket hotell fant dere så i Tokyo? Jeg ska selv til Tokyo i November og ser etter hotell.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Vi havnet på Hotel Graphy Nezu , noe som jeg egentlig ikke anbefaler i særlig grad.
    Greit nok med 10 minutter til t-bane, jeg foretrekker frokostbuffet men det var det ikke.
    Vi kunne velge en sandwich fra en meny til frokost, vi betalte ekstra for frokost men ser at prisen er samme ved forhåndsbetaling som ved betaling på stedet..
    Badet virket som en liten kapsel som var stappet inn i rommet. Vi fikk også lov til å sette fra oss våre sko og bruke hotellets crocks, som til meg og min fru var svært mistenkelig like størrelser, selv om det ikke var det vi spurte etter.

    Vi bodde også på Radisson Narita som kostet omtrent det samme, dog lenger unna Toyko, og det var en helt annen verden.
     
  4. mka83

    mka83 MR in progress.

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har selv kikket på Radisson Narita, jeg skal bare være i Tokyo fredag til mandag, men får jo EB poing på radisson :). Men er det til å komme til Tokyo fra radisson?
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom du skal til Tokyo for å se Tokyo, bor du ikke på Radisson Narita. Det er laangt fra byen! Jeg ville valgt et hotell i området rundt Shinjuku station, som er stopp for NEX flytoget og en av Tokyo sine største stasjoner for t-bane og tog. I tillegg er området rundt spennende med mange gode restauranter, barer og ikke minst Golden Gai. Billige som dyre hoteller finnes også i gangavstand til stasjonen :)
     
    Scandi and mka83 like this.
  6. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Det er mulig å ta en tur til Narita by, men det er veldig lite å finne på der. Om du er interessert i historie så kan en tur til Sakura by som er noen minutter med tog fra Narita, være verdt, de har stort japansk historisk museum som er faktisk bra, du kan også besøke templer og samurai-hus, det er også et lite sverd-museum der. Ellers så ville jeg nok heller tatt turen helt til Tokyo.
    Og forresten det er flymuseum like ved flyplassen.
     
    mka83 liker dette
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Radisson Narita har shuttlebus til Toyko tror jeg, men det er jo et godt stykke.
    Ellers er Narita Park noe man kan se om man rekker, det fikk vi dessverre ikke gjort..
     

Del denne siden