Hei, folkens, jeg er på gulljakt! Jeg kommer til å være 6250 poeng unna etter den siste planlagte reisen nå i helgen og jeg har opptjening ut januar. Her er det så klart utrolig mange muligheter. Hva ville du gjort for å minimere kostnad og maksimere flyopplevelse under sluttspurten?
Mitt forslag: En IC kampanje billett østover. De beste går for Ca 3000 t/r. F eks en MR til Shanghai, 9500 EB poeng i GO for kr 3000 pluss hotell og lommepenger En tur med MAGLEV i 450 km/t kan du oppleve for en liten penge. Mye kultur på flyet og når du kommer frem.
Jeg har ett par billige muligheter til deg siden jeg ikke kan reise selv grunnet ny turnus. Enten Washington i desember (4. - 9. med søknad om OT inne) eller Hong Kong i januar (21. - 26. uten OT). Begge med utgangspunkt fra Ålesund, men via Oslo, så da skal det være mulig å fjerne fra/til Ålesund. Selges for 2500,- (per stk.) pluss navneforandring. Bare å ta kontakt om du eller andre skulle være interessert.
Jeg kikket på dette for en stund siden og fant en reise med A3 til en eller annen gresk øy i business for drøyt 3000 kr. Totalt 6 legs med en overnatting i Hellas Codeshare med LH business fra Oslo til FRA.
Etter en klassisk nybegynnertabbe av meg (trodde jeg fikk poeng for cashoppgradering ved gate) mangler jeg 15250 poeng og gulldrømmen virker fjern.
Tur til Gdansk i plus gir deg ca 6000epoeng, om du får 2 stop per vei . Ikke spesielt lang tur og du bør finne biletter selv i helga til ca 3000kr.