7 teorier om nye SAS Business Class

Tråd i 'Nyheter' startet av Henning, 31. okt 2014.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Vi har fått noen hint om detaljene rundt de nye Business Class-setene til SAS, som vi har omsatt til teorier. Les vår vurdering her :)
     
    Fnate liker dette
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Selvom SAS sansynligvis ikke vil tilby madrass ved gate, vil de tilby det når man kommer opp i luften?
    Ikke at det er noe jeg har savnet stort, men madrass er åpenbart bedre enn ingen madrass :)
     
  3. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Vil være klassisk SAS å ikke ha nett under setet. En eller annen høyt oppe i systemet fant ut at der kunne de spare noen tusenlapper...
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor har det kommet frem at de kommer til aa ha madrass? Isaafall er dette en stor forbedring og noe veldig faa tilbyr i business.
     
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som har litt bedre innsikt i "timeline" på dette prosjektet? Jeg leser over det hele "in the beginning" of 2015 bla,bla,bla...
    Ut i fra lekkasjene er det jo voksen forskjell på produktet. Skal man krysse atlanteren velger jeg glatt CPH istedenfor ARN dersom nytt produkt er på plass.
     
  6. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Det er jo å oppdrive 1-2-1 seatconfig i C på blant annet ruten mellom CPH og JFK relativt tidlig i vår. SK909 den 15/2 viser f.eks. oppgradert kabin, og det virker som om det også vil være slik på de fleste avganger fra den tid. OSL derimot viser utelukkende 2-2-2 på de testdatoene jeg søkte opp.
     
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Antagelig expert flyer
     
    John in The Tower liker dette
  9. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Expertflyer/seat alerts..
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Men regner med at du søkte på CPH-EWR? :)
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Akkurat det med netting under setet ville vært bra gull. Det var smådøvt å stå og vente på tekniker etter landing med Virgin her i vår.

    Virgin har for øvrig også madrass. Det er himla smud
     
  12. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Første flyvninger med 1-2-1 i følge Expertflyer:
    CPH-EWR: 1. februar
    ARN-EWR: 17. mars
    OSL-EWR: Gammel kabin tidligst frem til 1. oktober, så langt det går an å søke.
     
  13. TGjr

    TGjr Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Syns dette tar lang tid - har nesten ikke noen turer med SAS uten seteproblemer.
     
  14. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Da har du nok hatt uflaks, har flydd med de ganske mange ganger i år (6 ganger til USA, blir 7. gangen i morgen) og enda ikke hatt noen problemer med setene.
     

Del denne siden