Vi har fått noen hint om detaljene rundt de nye Business Class-setene til SAS, som vi har omsatt til teorier. Les vår vurdering her
Selvom SAS sansynligvis ikke vil tilby madrass ved gate, vil de tilby det når man kommer opp i luften? Ikke at det er noe jeg har savnet stort, men madrass er åpenbart bedre enn ingen madrass
Vil være klassisk SAS å ikke ha nett under setet. En eller annen høyt oppe i systemet fant ut at der kunne de spare noen tusenlapper...
Hvor har det kommet frem at de kommer til aa ha madrass? Isaafall er dette en stor forbedring og noe veldig faa tilbyr i business.
Er det noen som har litt bedre innsikt i "timeline" på dette prosjektet? Jeg leser over det hele "in the beginning" of 2015 bla,bla,bla... Ut i fra lekkasjene er det jo voksen forskjell på produktet. Skal man krysse atlanteren velger jeg glatt CPH istedenfor ARN dersom nytt produkt er på plass.
Det er jo å oppdrive 1-2-1 seatconfig i C på blant annet ruten mellom CPH og JFK relativt tidlig i vår. SK909 den 15/2 viser f.eks. oppgradert kabin, og det virker som om det også vil være slik på de fleste avganger fra den tid. OSL derimot viser utelukkende 2-2-2 på de testdatoene jeg søkte opp.
Akkurat det med netting under setet ville vært bra gull. Det var smådøvt å stå og vente på tekniker etter landing med Virgin her i vår. Virgin har for øvrig også madrass. Det er himla smud
Første flyvninger med 1-2-1 i følge Expertflyer: CPH-EWR: 1. februar ARN-EWR: 17. mars OSL-EWR: Gammel kabin tidligst frem til 1. oktober, så langt det går an å søke.
Da har du nok hatt uflaks, har flydd med de ganske mange ganger i år (6 ganger til USA, blir 7. gangen i morgen) og enda ikke hatt noen problemer med setene.