Vindu. Slutter aldri å glede meg over at himmelen alltid er blå der oppe Når jeg ser ut på skyene tas jeg tilbake til barndommen da vi fartet oppover til Nordnorge for å besøke morfar og mormor. Happy times Den gangen var det Braathens Safe som gjaldt. Husker da vi en gang måtte fly SAS, det var dårlig stemning. Likte ikke DC9 utseendemessig
Er for lang, så det alternativet falt meg ikke inn. Så langt overrasket over at det ikke er flere som meg som sitter i midten og sprer beina... K
Premisset er jo viktig her. Det handler ikke om hva man foretrekker på fullt fly. Det handler om hva man gjør når det er boarding completed og man plutselig har hele treseteren for seg selv! K
Midtgang med mindre jeg flyr særlig spektakulære steder. Slipper å plage andre hvis jeg skal hente pc/stæsj eller på toalettet.
Folk kan likevel komme å spør om å få vindusplassen midt under en flyvning dersom du sitter i midten. Det er jo ledig
Har i dag satt meg på E, for å teste ut dette. Har da tilgang til midtgangen, vindu til høyre, og bord for avlastning på begge sider. Topp stemning, så langt!
se klokkeslettet på min posting. Jeg hadde mer enn nok med å stave •spektakulære•. Men når sant skal sies, jeg hadde i grunnen hverken lest posten over eller TS nøye nok. Jeg hadde et mentalt bilde med tre grønne seter under bookingen, -som jo vanligvis er tidspunktet en gjør setevalget på. Men preferansene blir omtrent de samme, og så kan du se bort fra begrunnelsene.
Vanskeleg denne: A) Fint å sjå ut, spesielt når turen går til nye plassar. C) Artig å få med seg kva som skjer foran med informasjonsutveksling mellom dei kabintilsette osv. Så A eller C avhengig av landskapet utanfor
Slik som jeg opplever med vindussete når jeg har hele raden for meg selv Som en student, får jeg nytte kaffe og lese pensum i fred, bak i cabin.
Testet B begge veier til KBP i helgen. Det fungerte fint. God plass, kan lene over og se ut av vinduet om ønskelig, enkelt å komme ut, selv om det er ting på bordet. Og bord på alle kanter for mat, drikke og film. Tommel opp for midtsetet!