Air France-lounge CDG - Tips og pris for statusløs?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av WannaBeFrequentFlyer, 31. okt 2016.

  1. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Heisann! Fant ut at jeg har ei venninne som skal tilbringe 6,5t på CDG om ca 2 uker. Hun skal til Benin for å jobbe 2 uker som operasjonssykepleier gratis for en humanitær organisasjon. Hun reiser med Air France og det bør jo være flust av lounger som er aktuelle. Hun reiser i eco så hun kan evt betale seg inn regner jeg med. Noen som vet hvor mye det koster og om det er lounger hun bør unngå eller foretrekke? Hun er ikke reisevant, så prøv og sett dere inn i hennes situasjon. Alt er sannsynligvis langt over forventning, så ikke tenk på deres egen standard for hva som er en "bra" lounge! :p
    Hun kommer til å være på CDG fra ca 0800 til 1430..


    PS: Jeg spurte om det var aktuelt med en kort sightseeing i Paris i stedet, men det var ikke aktuelt! Livredd for å ikke rekke flyet videre! :)
     
    yukho liker dette
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har ikkje infoen du er ute etter men...

    Sykepleiar som jobbar gratis for ein humanitær org... Virkar som ei grepa dame. Lurer på om eg skulle ha reist nedover og gjesta ho inn? Har AF fly til Oslo i tre-tida for eksempel den dagen? :)
     
  3. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Stuttfeiten strikes!
     
    braathens safe liker dette
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Utvilsomt bra dame OG singel! ;) Dog sa hun bare 2 uker og ikke datoen, så det kan jo være hun drar søndagen f.eks..

    Edit: Jeg kan spørre om datoen altså.. Når jeg ser nærmere etter så virker det som om du er fleksibel! :D Dog har jeg vel på følelsen at hun blir mer skremt enn sjarmert av et sånt tilbud.. Hvis det ikke kamufleres med en god forklaring..? :)
     
    Last edited: 31. okt 2016
  5. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Haha, bra pitch!
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Priceless! Høres ut som et romantisk filmplott.
    Kjør på @Stuttfeiten , dette syns jeg du skal gjøre. @WannaBeFrequentFlyer , du får si til henne at det er helt ufarlig. Herregud, hun kan vel knapt være på en tryggere plass med bevæpnet gendarmier alle vegne?
     
  7. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Finnes det noen bedre forklaring enn muligheten til å ta en mr OG støtte en god sak samtidig?
     
    Shyneno and WannaBeFrequentFlyer like this.
  8. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    MR er dessverre fullstendig ubegripelig for almuen! :p:D
     
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Er mulig å kjøpe seg inn i AF loungene, tror det koster 35-50€ avhengig av hvilken lounge hun velger. I det tidsrommet hun er der så er det jo helt klart loungen på M piren som er den beste. Hvis hun flyr fra OSL, så kommer hun inn på 2G, derfra tar hun buss airside til 2M.
    CDG er ikke verdens letteste terminal og navigere seg rundt i hvis man er lite reisevandt, Lykke til sier bare jeg ;) CDG.jpg
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette

Del denne siden