God morgens folkens, jeg ble nettopp tipsa om en mulig kampanje som Air Serbia kjører nå i mars 2019, det er enten snakk om utvalgte dager eller hele måneden. Kampanjen ble funnet ut av København via Beograd til New York JFK med en overnatting hver vei. Har ikke sjekka dette ut nøye men det er vel verdt å ta en kikk? Bilder følger med. Og reisen er funnet via momondo.
Han jeg fikk beskjed av sa vertfall det. Men er jo ganske billig og da, du for vel søke litt i mars. Jeg fikk jo det opp den 1.mars til 7. Mars.
Momondo: det er ofte man får opp en pris, men når man trykker seg inn på hovedsiden for å bestille så kommer det opp at den ikke er tilgjengelig. Derfor bør man sjekke flyselskapet sine sider. Ser at det er Opodo som selger til denne prisen. Ingen erfaring med dem
Jeg sjekket den 16-23. mars tidligere i morges, og fikk også den opp på Momondo. Men mistenker at det var feil pris. Har sjekket ITA Matrix nå, og får ikke opp priser på Air Serbia som er i nærheten av denne.
Sjekka i går og da kunne ein booke "annonserte" prisar på sidene til Air Serbia, men kanskje fjerna no
Står som error-fare her: https://www.secretflying.com/posts/...k-usa-for-only-e460-roundtrip-lie-flat-seats/